načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategický marketing Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing    Strategie a trendy
-15%
sleva

Kniha: Strategický marketing Strategie a trendy
Autor:

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým ... (celý popis)
319
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 26.09.2008
Počet stran: 272
Rozměr: 17×24 cm
Úprava: 269 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 978-80-247-2690-8
EAN: 9788024726908
Popis

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Strategický marketing Strategický marketing
Jakubíková Dagmar
Cena: 421 Kč
Strategický marketing Strategický marketing
Jakubíková Dagmar
Cena: 421 Kč
Strategický marketing Strategický marketing
Lesáková Dagmar
Cena: 427 Kč
Strategický marketing Strategický marketing

Cena: 205 Kč
Strategický marketing.Teorie pro praxi Strategický marketing.Teorie pro praxi
Keřkovský Miloslav, Vykypěl Oldřich, Hanzelková Alena, Odehnalová Dana
Cena: 409 Kč
Ke knize "Strategický marketing Strategie a trendy" doporučujeme také:
Marketing -- 6. vydání Marketing
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Vysoce efektivní marketingový plán -- 15 kroků k úspěchu v podnikání Vysoce efektivní marketingový plán
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist