načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategické řízení firemních informací – Miloslav Keřkovský; Miloš Drdla

Strategické řízení firemních informací
-1%
sleva

Kniha: Strategické řízení firemních informací
Autor: Miloslav Keřkovský; Miloš Drdla

Příručka obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  440 Kč 436
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: --- Neznámé nakladatelství ---
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2004
Počet stran: 181
Rozměr: 240x165
Úprava: xiv, 187 stran
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, C.H. Beck, 2003
EAN: 9788071797302
Popis / resumé

Příručka obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací.

Popis nakladatele

Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku. (teorie pro praxi)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miloslav Keřkovský; Miloš Drdla - další tituly autora:
Strategický marketing.Teorie pro praxi Strategický marketing.Teorie pro praxi
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.