načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategické řízení – Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl

Strategické řízení
-1%
sleva

Kniha: Strategické řízení
Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl

Příručka shrnuje aktuální poznatky z oblasti strategického řízení především s ohledem na jejich využití v teorii i praxi. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  490 Kč 485
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
16,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 256
Rozměr: 240x168
Úprava: xxii, 232 stran: ilustrace
Vydání: 3. přepracované vydání
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788074006371
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje aktuální poznatky z oblasti strategického řízení především s ohledem na jejich využití v teorii i praxi.

Popis nakladatele

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika. Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad.Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat. Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů. Rámcový obsah 1.Strategické řízení firmy v tržní ekonomice 2.Strategické řízení, strategie, hierarchie strategií 3.Strategická analýza okolí firmy 3a. Analýza obecného okolí podniku –SLEPT 3b.Analýza oborového okolí podniku – analýza odvětví 3c.Zahraniční okolí podniku 3d.Shrnutí analýzy vnějšího prostředí – metoda ETOP 3e.Další analytické metody uplatnitelné při vnější analýze (BCG matice, matice atraktivity oboru a pozice podniku na trhu, matice přežití) 3f.Jak vnější analýzu zaměřit na odhalení vývojových trendů 3g.Jak prognózovat vývoj trhu 3h.Specifika vnějších analýz při formulaci korporátní, business a funkčních strategií 3i.Informační zdroje pro analýzu vnějšího prostředí firmy 4.Analýza očekávání důležitých stakeholders 5.Strategická analýza vnitřního prostředí firmy 6.Shrnutí analýzy formou SWOT 7.Formulace návrhu strategie 8.Výběr optimální strategie 9.Realizace strategie a kontrola jejího plnění 10.Příklady, případové studie (teorie pro praxi)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl - další tituly autora:
Strategický marketing Strategický marketing
Úvod do mikroekonomie Úvod do mikroekonomie
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Business plán. Krok za krokem Business plán. Krok za krokem
Strategické řízení firemních informací Strategické řízení firemních informací
Finanční strategie - krok za krokem Finanční strategie
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
IS/IT strategie - krok za krokem IS/IT strategie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.