načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategické aliance se zahraničními partnery - Oľga Vodáčková; Leo Vodáček

Strategické aliance se zahraničními partnery
-7%
sleva

Kniha: Strategické aliance se zahraničními partnery
Autor: ;

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – ... (celý popis)
137
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 14.06.2008
Počet stran: 140
Rozměr: 24 cm
Úprava: 137 stran
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: Oľga Vodáčková
Skupina třídění: Formy organizace a spolupráce v ekonomice
Jazyk: česky
ISBN: 8072610589----
EAN: 9788072610589
Popis

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste.

V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové (nakl. Management Press, brož., 140 str., doporučená cena 210,– Kč) první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně orientované zahraniční literatury a v konfrontaci s domácími zkušenostmi autoři systematicky vysvětlují pojetí, ekonomické místo a význam strategických aliancí v mikroekonomické sféře. Uvádějí kritéria a postupy pro vyhodnocení účelnosti vzniku strategické aliance, přípravu jejího postupného vzniku, fungování, popř. ukončení jejích činností. Krokem za krokem se čtenář seznámí s ověřenými postupy tvorby a využívání aliancí dvou či více partnerů (alianční sítě v globální ekonomice).

Výklad má velmi moderní koncepci. V souladu s aktuálními názory světové teorie a praxe charakterizuje tři hlavní vzájemně propojené oblasti využívání aliancí. Jsou to

sdílení činnosti a zdrojů partnerů;

redukce konkurenčních střetů („spolupráce s konkurencí“);

vznik, přenos a využití znalostí v současné informační společnosti.

Kniha je určena především zájemcům o praktickou aplikaci strategických aliancí v české mikroekonomické sféře. Své uplatnění najde i při manažerském studiu na vysokých školách ekonomického směru a při zvyšování kvalifikace vrcholových manažerů, zejména pak při studiu MBA a v dalších formách postgraduálního studia.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist