načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategické aliance se zahraničními partnery - Olga Vodáčková

Strategické aliance se zahraničními partnery
-6%
sleva

Kniha: Strategické aliance se zahraničními partnery
Autor:

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem strategických aliancí. Jde o ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2002
Počet stran: 128
Rozměr: 24 cm
Úprava: 137 stran
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: Oľga Vodáčková
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788072610587
Popis

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste. V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně orientované zahraniční literatury a v konfrontaci s domácími zkušenostmi autoři systematicky vysvětlují pojetí, ekonomické místo a význam strategických aliancí v mikroekonomické sféře. Uvádějí kritéria a postupy pro vyhodnocení účelnosti vzniku strategické aliance, přípravu jejího postupného vzniku, fungování, popř. ukončení jejích činností. Krokem za krokem se čtenář seznámí s ověřenými postupy tvorby a využívání aliancí dvou či více partnerů (alianční sítě v globální ekonomice). Výklad má velmi moderní koncepci. V souladu s aktuálními názory světové teorie a praxe charakterizuje tři hlavní vzájemně propojené oblasti využívání aliancí. Jsou to * sdílení činnosti a zdrojů partnerů; * redukce konkurenčních střetů (spolupráce s konkurencí); * vznik, přenos a využití znalostí v současné informační společnosti. Kniha je určena především zájemcům o praktickou aplikaci strategických aliancí v české mikroekonomické sféře. Své uplatnění najde i při manažerském studiu na vysokých školách ekonomického směru a při zvyšování kvalifikace vrcholových manažerů, zejména pak při studiu MBA a v dalších formách postgraduálního studia.

Další popis

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje atd. Na základě poznatků z domácí i světové praxe kniha popisuje osvědčené organizační formy, způsoby přípravy a fungování, popř. ukončení strategických aliancí. Je určena podnikatelům a manažerům, studentům vysokých škol ekonomického směru, programů MBA a odborných manažerských kursů.



Předmětná hesla
strategické aliance
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist