

Elektronická kniha:
Startup za pakatel
Autor:
Chris Guillebeau
Podnázev: Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví
Produkt teď bohužel není dostupný.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | » Jan Melvil publishing |
Dostupné formáty ke stažení: | EPUB, MOBI |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2013 |
Počet stran: | 308 |
Rozměr: | 22 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vyd. 1. |
Název originálu: | $100 startup |
Spolupracovali: | překlad Petr Miklica |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | V Brně, Jan Melvil, 2013 |
ISBN: | 978-80-87270-59-2 |
Autor ukazuje, že s trochou vůle a entuziazmu je téměř každý dospělý člověk schopen tvořit svůj vlastní malý byznys, jehož smysl pak je nejen v příjmu, ale i v radosti, kterou přináší. Chris vyhledal a vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu 1 milion korun nahoru, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys. Kniha je doplněna o české příběhy úspěšných firem napsané Filipem Dřímalkou. Chris Guillebeau ve své knize s (velmi pracovně přeloženým) názvem "Startup za pakatel - Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví" přináší čerstvý pohled na to, jak se dnes postavit na vlastní nohy.
„Peníze, které máte, stačí. Chris to říká naprosto jasně: není už prostor výmluvy. Začněte. Začněte hned, neodkládejte. Pospěšte si."
– SETH GODIN
„ Stodolarový startup jsou dva v jednom: Je to nakopnutí, které vám pomůže začít si plnit sen, a zároveň mapa, podle které, jakmile jednou začnete, budete hledat cestu. Pokud nejste po přečtení této knihy připraveni rozjet vlastní firmu, měli byste se vrátit na začátek a přečíst si ji znovu! “
– DANIEL H. PINK, autor knih Pohon a Úplně nová mysl
# O KNIZE
Bez nadsázky – tato kniha je doslova učebnicí malého podnikání. Autor díky důkladné analýze 1500 úspěšných malých podnikatelských projektů přináší čerstvý pohled na to, jak s minimálními náklady a tedy i riziky začít svůj vlastní mikrobyznys.
V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys. Na svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně jako on vybudovali firmy s vysokým ziskem na základě více než skromné investice (často poté, co ztratili zaměstnání).
Podmínkou zařazení jejich příběhů do knihy bylo, že respondenti nedisponovali žádnými mimořádnými znalostmi a dovednostmi, ale byli to obyčejní lidé ochotní vytvořit ze své vášně či zájmu hodnotu pro někoho jiného. Museli se také zcela vyhnout zadlužení a doložit autorovi své příjmy. V knize, vydestilovány do podoby snadno použitelného průvodce, jsou ty nejcennější rady od lidí, kteří se naučili přetransformovat práci do podoby, která je naplňuje a živí jejich rodiny.
Chris se nespokojuje s obecnými údaji a přesně vám sděluje, kolik peněz jeho skupina neočekávaných podnikatelů vložila do svých projektů, co dělali v prvních týdnech a měsících, jak projekt propagovali, ukazuje zásadní chyby, které napáchali cestou, a momenty, díky kterým se jejich firma nakonec udržela.
# ČESKÉ PŘÍBĚHY JAKO BONUS
Jelikož příklady firem knihy jsou obvykle z amerického prostředí a můžou občas vzbuzovat dojem “to by u nás fungovat nemohlo”, obsahuje česká edice knihy se svolením autora dodatek – inspirativní příklady úspěšných českých firem, které začínaly téměř z ničeho. Je z pera Filipa Dřímalky, který bloguje, přednáší a radí začínajícím podnikatelům.
# V KNIZE SE DOZVÍTE
jak objevit "svůj obor" že podnikatelé nejsou hazardéři jak držet náklady na nízké úrovni že pocit úspěchu vychází z kvality života jak dobře strukturovat kampaň že konkurovat někomu cenou je obvykle cestou k neúspěchu jak řídit růst podnikání, aby vám byl příjmený že obchod není soutěží popularity 39 kroků pro uvedení produktu na trh