

sleva
Kniha:
Anatomie rozhodování
Autor:
Richard Shotton

Nakladatelství: | » Via |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2020 |
Počet stran: | 211 |
Rozměr: | 202,0x132,0x14,0 mm |
Spolupracovali: | z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Hmotnost: | 0,25kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Pevná s přebalem lesklá |
Datum vydání: | 202011 |
ISBN: | 978-80-7642-548-4 |
EAN: | 9788076425484 |
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi.
hcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce.
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého. (25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme)