načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Spotřební kultura -- Historie, kultura a výzkum - Pavel Zahrádka

Spotřební kultura -- Historie, kultura a výzkum
-16%
sleva

Kniha: Spotřební kultura
Autor:
Podtitul: Historie, kultura a výzkum

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  550 Kč 462
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » ACADEMIA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 438
Rozměr: 218,0x158,0x30,0 mm
Úprava: ilustrace (některé barevné), 1 mapa
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,744kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná s přebalem matná
Datum vydání: 201410
Nakladatelské údaje: Praha, Academia, 2014
ISBN: 978-80-200-2372-8
EAN: 9788020023728
Popis

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. (historie, teorie a výzkum)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Pavel Zahrádka - další tituly autora:
Estetika na přelomu milénia Estetika na přelomu milénia
Heteronomie estetické hodnoty - Sociologická kritika filozofické estetiky Heteronomie estetické hodnoty
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist