načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 – Radim Bačuvčík

Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Elektronická kniha: Spotřebitelské chování
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

– Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2016
Počet stran: 310
Rozměr: 21 cm
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-875-0081-1
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.

(nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015)
Předmětná hesla
Spotřebitelské chováníČesko – 21. století
zboží – Česko – 21. století
SlužbyČesko – 21. století
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
 (e-book)
Smích v televizní reklamě Smích v televizní reklamě
 (e-book)
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích Hudba v televizní reklamě
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
 
K elektronické knize "Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015" doporučujeme také:
 (e-book)
Žena a muž v marketingové komunikaci Žena a muž v marketingové komunikaci
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.