načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Specifické poruchy učení – Zdena Michalová

Specifické poruchy učení

Kniha: Specifické poruchy učení
Autor: Zdena Michalová

Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >5ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  300
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1% 70%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Tobiáš
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 298
Rozměr: 220,0x155,0x23,0 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Hmotnost: 0,545kg
Jazyk: česky
Datum vydání: 201610
ISBN: 978-80-7311-166-3
EAN: 9788073111663
Popis

Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s profesní přípravou. Své intelektové předpoklady nejsou schopny plně využít a ztrácejí možnost dále studovat - vynikající rozumové schopnosti totiž mnody nestačí obtíže způsobené poruchou kompenzovat.

Ve škole existuje pro děti s problémy výukového nebo výchovného rázu složitý, diverzifikovaný svět, a přestože se často jedná o žáky nadané, kteří svůj problém zdolávali zvýšeným úsilím a zásluhou rodiny, s přechodem na II. stupeň se jejich obtíže stupňují, neradi čtou, nestačí tempu ostatních. S tím úzce souvisejí vznikající obtíže sekundární: dítě se potýká s pocitem méněcennosti, následně s odporem ke škole, těžko s začleňuje do sociální skupiny vrstevníků a má nedobrý vztah k učitelům i rodičům. Není-li mu včas pomoženo, mohou jeho problémy vyústit v neurotizaci. Proto je nutné, aby jeho okolí bylo o problémech informováno, aby dokázalo zaujmout správný postoj.

Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých. Jejím cílem je seznámit širokou veřejnost - ale hlavně rodiče - se zkušenostmi učitelské i poradenské praxe a poskytnout rady, jak těmto jedincům účinně pomáhat v překonávání jejich obtíží. Publikace se aktuálně zabývá i novou školskou legislativou platnou od 1. 9. 2016 (zákon 82/2015 Sb. a Vyhláška 27/2016 Sb.). Částečně tak může pomoci čtenáři zorientovat se v oblasti školské péče o děti, žáky a studenty s SPU v souvislosti s platnou legislativní úpravou.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zdena Michalová - další tituly autora:
Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník Dyslektická čítanka pro 8.
Dyslektická čítanka pro 6. - 7. ročník Dyslektická čítanka pro 6.
Dyslektická čítanka pro 4. - 5. ročník Dyslektická čítanka pro 4.
 
Ke knize "Specifické poruchy učení" doporučujeme také:
Mám dyslexii Mám dyslexii
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.