načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Softwarové projekty - McCarthy Jim

Softwarové projekty
-11%
sleva

Kniha: Softwarové projekty
Autor:

jak dodat kvalitní softwarový produkt včas
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 190
Rozměr: 190 x 225
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Dynamics of software development
ISBN: 8072261940
EAN: 9788072261949
Popis

O tom, jak je těžké dovést náročný softwarový produkt do takového stavu, aby ho bylo možno předat zákazníkovi nebo dodávat na trh, navíc včas, může vyprávět snad každý programátor i ten, kdo programátorský tým řídí nebo zodpovídá za celkovou úspěšnost produktu. Jim McCarthy za léta své programátorské praxe, vedení vývojové skupiny Microsoft Visual C++ i jako majitel vlastní softwarové firmy pochopil zákonitosti složitého procesu tvorby softwaru, v týmovém prostředí zvlášť, a shromáždil je do řady empirických, ale opodstatněných a překvapivě srozumitelných pravidel, která vám takříkajíc otevřou oči. Stíhat termíny je v softwarové branži úkol takřka nadlidský, ale s lidmi, kteří vědí, co se má kdy dělat, je to jednodušší. Nechte si poradit od zkušeného praktika přesvědčí vás, že programování není jen psaním kódu, ale z větší části řešením problémů a uvidíte, jak je odhalit a jak je řešit. Prezentuje zásady, z nichž se dozvíte, jak vytvářet kvalitní softwarové aplikace, držet se rozumného časového plánu, ale i jak je úspěšně zavádět a podporovat. Autor člení knihu do čtyř částí popisujících celý vývojový proces od úvodních kroků až po prodej produktu a jeho vylepšování: Zahájení organizace týmu, zhodnocení konkurenční pozice, volba marketingové strategie na základě naslouchání zákazníkům, kvalita jako cíl návrhu, jak vyváznout z dozvuků předchozího produktu. Mezihra hledání kompromisu mezi funkcemi, zdroji a časem, vytyčování milníků, sklouznutí nemusí znamenat pád. Koncovka vnímání naléhavosti, třídění chyb, stabilizace produktu. Uvedení na trh vytvoření, zdokonalování a sdělování vhodného marketingového sdělení. V dodatku autor popisuje, jak rozpoznat, kdo jsou správní lidé do týmu a ukazuje na nejčastější chyby, které při výběru a vedení pracovníků manažeři dělají. Kniha je napsána živým stylem a podána vtipnou formou a kromě poučení tak slibuje být zároveň i strhujícím čtením.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Softwarové inženýrství Softwarové inženýrství
Sommerville Ian
Cena: 1109 Kč
Základy softwarového práva Základy softwarového práva
Maisner Martin
Cena: 464 Kč
Túžby, projekty a realita. Túžby, projekty a realita.
Bartlová Alena
Cena: 191 Kč
Odhadování softwarových projektů Odhadování softwarových projektů
McConnell Steve
Cena: 424 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist