načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Sociologie žurnalistiky - McNair; Brian

Sociologie žurnalistiky
-15%
sleva

Kniha: Sociologie žurnalistiky
Autor: McNair; Brian

Práce analyzuje vliv médií na společnost i působení společnosti na masmédia. Analýzy vycházejí z anglického tisku. Teoretická práce z oblasti novinářství podrobně zkoumá, jak a v ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  276 Kč 235
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2004
Počet stran: 184
Rozměr: 20 cm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Sociology of journalism
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2004
ISBN: 80-7178-840-6
EAN: 9788071788409
Popis

Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů. Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě.

Popis / resumé

Práce analyzuje vliv médií na společnost i působení společnosti na masmédia. Analýzy vycházejí z anglického tisku. Teoretická práce z oblasti novinářství podrobně zkoumá, jak a v jakých oblastech média působí na společnost - a zpětně, jak společnost ovlivňuje média. Autor se pokouší o výstižné definice žurnalistiky i společenských determinant, které ovlivňují práci žurnalistů a vydavatelů tisku. Veškeré analýzy a konkrétní příklady, které autor v knize uvádí, jsou z prostředí anglického (případně amerického) tisku, proto je poněkud obtížná aplikace na prostředí českého tisku. Zajímavé jsou i rozbory sovětské totalitní žurnalistiky. Problematice objektivnosti tisku věnuje práce velký prostor. Kniha se zamýšlí i nad vývojem techniky, která má velký vliv na rozvoj nových trendů v oblasti novinářství.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist