

sleva
Kniha:
Sociologie pro ekonomy a manažery
Autor:
Ivan Nový; Alois Surynek; kolektiv
Podtitul: 2., přepracované a rozšířené vydání

Výrobce: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2006 |
Počet stran: | 288 |
Rozměr: | 170×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 2., přeprac. a rozš. vyd. |
Skupina třídění: |
Sociologie Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 15.9.2006 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2006 |
ISBN: | 80-247-1705-0 |
EAN: | 9798024717059 |
První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté následuje část věnovaná již problematice aplikované sociologie práce a organizace. Text je koncipován přehledně, důležité definice jsou zvýrazněny. Kniha je určena především vysokoškolským studentům - manažerům, ekonomům, pracovníkům v oblasti marketingu a personalistiky. Tomu odpovídají i vybrané informace - stručné, prakticky zaměřené. Souhrnný výklad základů sociologie, zaměřený na praktické využití tohoto oboru v ekonomice a marketingu.
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.