načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání – Ivan Nový; Alois Surynek; kolektiv

Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Sociologie pro ekonomy a manažery
Autor: Ivan Nový; Alois Surynek; kolektiv
Podtitul: 2., přepracované a rozšířené vydání

První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  319 Kč 271
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Výrobce: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 288
Rozměr: 170×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., přeprac. a rozš. vyd.
Skupina třídění: Sociologie
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Vazba: brožovaná
Datum vydání: 15.9.2006
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2006
ISBN: 80-247-1705-0
EAN: 9798024717059
Popis / resumé

První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté následuje část věnovaná již problematice aplikované sociologie práce a organizace. Text je koncipován přehledně, důležité definice jsou zvýrazněny. Kniha je určena především vysokoškolským studentům - manažerům, ekonomům, pracovníkům v oblasti marketingu a personalistiky. Tomu odpovídají i vybrané informace - stručné, prakticky zaměřené. Souhrnný výklad základů sociologie, zaměřený na praktické využití tohoto oboru v ekonomice a marketingu.

Popis nakladatele

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Ivan Nový; Alois Surynek; kolektiv - další tituly autora:
Interkulturní komunikace: Češi a Němci Interkulturní komunikace: Češi a Němci
 (e-book)
Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání Sociologie pro ekonomy a manažery
 (e-book)
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist