načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Sociální marketing – Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Sociální marketing
-16%
sleva

Kniha: Sociální marketing
Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Historie, prostředky, strategie aetické aspekty sociálního marketingu. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 251
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1% 70%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 254
Rozměr: 230,0x165,0x16,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Hmotnost: 0,454kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201609
ISBN: 978-80-87500-80-4
EAN: 9788087500804
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Historie, prostředky, strategie aetické aspekty sociálního marketingu.

Popis nakladatele

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Další popis

Marketing dokáže podstatným způsobem ovlivnit lidské chování. Proto by ti, kteří zadávají a vytvářejí marketingové kampaně, měli jednat maximálně obezřetně a zodpovědně. Tak by se dal parafrázovat citát, který jsme si dovolili použít na začátku této knihy. O tom, že marketing dokáže přimět lidi dělat něco, co původně neměli v úmyslu, nemůže být sporu. Snad každý člověk by si vzpomněl na nějaký produkt, který považuje za zbytný, přesto jej on sám nebo lidé v jeho okolí nakupují. Problém tkví v tom, že ne vždy je úplně zřejmé, jak toho marketing dosahuje. Proč se jednomu výrobku daří, a jinému, který je mu velmi podobný, nikoliv? Proč snahy inspirovat se příklady úspěšných marketingových stratégů končí úspěchem jenom někdy? Knihy o marketingu nabízejí různé pohledy na tuto věc, marketingoví odborníci dokáží analyzovat příčiny úspěchu a neúspěchu, ovšem ne vždy dokáží dát radu do budoucna, která bude fungovat. Existují nicméně postupy, o nichž je známo, že fungují takřka vždy. Vadou na kráse mnoha z nich je to, že mají blízko k nátlakové komunikaci, která obvykle balancuje na hraně morálních pravidel. To může být dokonce větším problémem v marketingu sociálním, který usiluje o prosazení „dobrých“ myšlenek, než v marketingu komerčním, který se „pouze“ snaží prodávat zboží a služby. Zatímco porušování pravidel v komerčním marketingu je obvykle dobře hlídáno na úrovni zákonné regulace i profesní samoregulace, v sociálním marketingu tomu tak obvykle není. V komerčním marketingu si zodpovědní tvůrci většinou přípustné hranice překračovat nedovolí (výjimky samozřejmě potvrzují pravidlo), na poli sociálního marketingu ale mnozí tvrdí, že právě a jedině on má právo se při prosazování zájmů pohybovat i „za hranou“.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Radim Bačuvčík; Lenka Harantová - další tituly autora:
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
 (e-book)
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění Sociální marketingové kampaně v Česku II.
 (e-book)
Smích v televizní reklamě Smích v televizní reklamě
 (e-book)
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích Hudba v televizní reklamě
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví Sociální marketingové kampaně v Česku I.
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva Sociální marketingové kampaně v Česku III.
 (e-book)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.