načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Slovník žurnalistiky – Jan; Osvaldová Barbora Halada

Slovník žurnalistiky
-7%
sleva

Kniha: Slovník žurnalistiky
Autor: Jan; Osvaldová Barbora Halada

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  340 Kč 316
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 302
Rozměr: 21 cm.
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Noviny. Tisk. Žurnalistika
Jazyk: česky
Datum vydání: 27.10.2017
ISBN: 978-80-2463-752-5
EAN: 9788024637525
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, obohacené o zajímavé příklady z praxe, citáty, ale také obrazový doprovod, který dává textu další rozměr. Slovník obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky, je tu sledován i vývoj některých pojmů, hesla související s digitalizací a internetizací médií, ale také z široké vydavatelské sféry, postihující například časopiseckou a nakladatelskou problematiku. U mnoha hesel je věcná, slovníková část doplněna o část popularizační, která nabízí pohled do historie pojmu nebo rozvíjí či jinak doplňuje vesměs strohé encyklopedické podání. (výklad pojmů a teorie oboru)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Autorský kolektiv navazuje na předchozí vydáni Praktické encyklopedie

žurnalistiky (1999, 2002, 2007), která už jsou vyprodána. Mění název

publikace (nově Slovník žumalistiky/Žurnalistický slovník) a oproti

předchozímu vydání, které zahrnovalo i "marketingovou komunikaci", se

dle mého názoru prospěšně vrací k původnímu konceptu, který se

soustředil pouze na žurnalistiku, byť v jejich širších souvislostech. Z

hlediska toho, co zde pracovně nazvu "žánrová" čistota, to byl správný

krok. Ocenit zasluhují i všechny inovace obsahové i formální - z těch

zdánlivě banálních zmíním heslář, který v předchozích vydáních bohužel

absentoval. To je podstatný inovativní detail, který z hlediska uživatele

knihu posouvá na vyšší úroveň. Podobné zasluhuje ocenit doplněni

odkazů na literaturu u některých hesel (to možná mohlo být soustavnější

a koncepčnější, ale chápu, že textově by kniha velmi "nabobtnala") a

rozšíření a aktualizace Seznamu literatury. Za nejpřínosnější považuji

inovaci obsahovou, doplnění nových pojmů souvisejících s velmi

dynamickou proměnou žurnalistiky a celkově mediálního prostředí v

dekádě, která uplynula od posledního vydání publikace.

Z recenzního posudku: PhDr. Petr Orság, Ph.D.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist