načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí -- ve věku 5-11 let – Plummer; M. Deborah

Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí -- ve věku 5-11 let
-15%
sleva

Kniha: Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí
Autor: Plummer; M. Deborah
Podtitul: ve věku 5-11 let

ve věku 5-11 let
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  239 Kč 203
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9% 73%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 136
Rozměr: 21 cm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Self-esteem games for children
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Miroslava Kopicová
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2013
ISBN: 978-80-262-0467-1
EAN: 9788026204671
Popis / resumé

Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her. Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány na základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů ; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění. Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány sa základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Plummer; M. Deborah - další tituly autora:
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí -- Mindfulness pro děti 5-12 let Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
 
Ke knize "Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí -- ve věku 5-11 let" doporučujeme také:
Kyberšikana -- Průvodce novým fenoménem Kyberšikana
 (Kniha + doplněk)
Jak se domluvit s tygrem -- aneb učíme se tygrijsky Jak se domluvit s tygrem
ADHD Porucha pozornosti s hyperaktivitou ADHD Porucha pozornosti s hyperaktivitou
Dary se přece nevracejí Dary se přece nevracejí
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.