
sleva
Kniha:
Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí
Autor:
Plummer; M. Deborah
Podtitul: ve věku 5-11 let

Nakladatelství: | » PORTÁL |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2013 |
Počet stran: | 136 |
Rozměr: | 21 cm |
Vydání: | Vyd. 1. |
Název originálu: | Self-esteem games for children |
Spolupracovali: | z anglického originálu ... přeložila Miroslava Kopicová |
Skupina třídění: | Výchova a vzdělávání |
Vazba: | brožovaná |
Nakladatelské údaje: | Praha, Portál, 2013 |
ISBN: | 978-80-262-0467-1 |
EAN: | 9788026204671 |
Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her. Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány na základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů ; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění. Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány sa základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění.
Sebeúcta
Sebedůvěra
Sebevědomí
Sebepoznání
Děti školního věku
Děti předškolního věku
Naučná literatura > Rodina, děti > Děti předškolního věku
Naučná literatura > Rodina, děti > Děti školního věku
Katalog předmětový > S > Sociálněpsychologické hry
Naučná literatura > Osobní růst > Sebevědomí
Naučná literatura > Osobní růst > Sebedůvěra
Katalog předmětový > S > Sebeúcta
Naučná literatura > Osobní růst > Sebepoznání
Naučná literatura > Třídění dle formy > Příručky > Metodické příručky
Katalog vybraných autorů > P > Plummer
Katalog vybraných autorů > D > Deborah – M. Deborah
Katalog nakladatelství > P > PORTÁL

Černá, Alena (ed.); Dědková, Lenka; Macháčková, Hana; Ševčíková, Anna; Šmahel, David
Cena: 203 Kč