načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Skrytí šampióni 21. století -- Úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích – Hermann Simon

Skrytí šampióni 21. století -- Úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích
-15%
sleva

Kniha: Skrytí šampióni 21. století
Autor: Hermann Simon
Podtitul: Úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích

Osvědčené strategie malých a středních firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  559 Kč 475
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 384
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Hidden champions des 21. Jahrhunderts Hidden champions of the twenty-first century
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná lepená
Datum vydání: 1. 5. 2015
Nakladatelské údaje: Praha, Management Press, 2010
ISBN: 9788072612253
EAN: 9788072612253
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Osvědčené strategie malých a středních firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích.

Popis nakladatele

Co mají společného například výrobce akvaristických potřeb Tetra, dodavatel senzorů Electro-Nite nebo firma Nissha vyrábějící dotykové panely? Jde o typické „skryté šampióny“, celkem neznámé firmy střední velikosti, které si tiše a nepozorovaně udržují přední postavení na světovém trhu ve svém poměrně úzce specializovaném oboru.      Hermann Simon, uznávaný poradce v oboru manažerských strategií, marketingového řízení a tvorby cen, se zkoumání podniků kategorie „skrytých šampiónů“ věnuje více než dvacet let a jeho nejnovější kniha Skrytí šampióni 21. století,  kterou s podtitulem Úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích, ve své ediční řadě Knihovna světového managementu připravilo nakladatelství Management Press (brož., B5, 384 str., doporučená cena 559 Kč; z angl. orig. ji přeložila H. Škapová), v tomto duchu navazuje na jeho někdejší bestseller Hidden Champions.       Na základě důkladného studia více než tisícovky takových „skrytých šampiónů“ z celého světa autor ve své nové knize určuje společné rysy, přístupy, procesy a další faktory, které leží v základech jejich úspěchu i v globalizovaném ekonomickém prostředí dneška, kdy v mnoha případech si tyto firmy udržují – navzdory intenzivní konkurenci, finančním tlakům a měnící se dynamice trhů – vedoucí postavení na svých trzích již po celé generace.      Důvody prosperity těchto malých a středních podniků a faktory, jimiž se odlišují zejména od velkých korporací, autor nachází v jejich přístupu k vlastním provozním činnostem, k oblasti služeb zákazníkům a marketingu, k inovačním procesům, řízení lidských zdrojů, volbě organizačních struktur, vedení, tvorbě a implementaci strategie.      Autor čtenářům knihy umožňuje nahlédnout do „zákulisí“ mnoha těchto často i „tajnůstkářských“ firem, které odmítají poslední novinky či módní výstřelky manažerské teorie a ke svým úspěchům se dopracovávají proto, že spoléhají na zdravý rozum a osvědčené strategie: soustřeďují se na své klíčové způsobilosti, zákazníkům poskytují reálnou hodnotu, udržují s nimi dlouhodobé vztahy, nepřetržitě inovují, zaměstnance odměňují podle jejich výkonnosti, decentralizují své podnikatelské činnosti a dosahují neobyčejné internacionalizace a širokého zastoupení na světových trzích.      Podniky skrytých šampiónů nás učí, že dobrý výkon managementu znamená především dělat mnoho malých věcí lépe než konkurenti – bez velkého halasu, rozhodně, s plným nasazením a s neutuchající energií. V dnešních časech ekonomických turbulencí tak jejich praxe představuje účinnou protilátku proti krátkozrakým a nevhodným praktikám, které přivedly ke krachu četné podnikové giganty, zejména v letech ekonomické krize 2008–2010.      Podniky skrytých šampiónů nabízejí cenná ponaučení nejen pro podnikatele a podnikové manažery, investory, zaměstnance podniků, představitele odborů a regulačních orgánů z vyspělých i rozvíjejících se zemí, nýbrž mohou posloužit i jako nové vzorové příklady dosahování udržitelného růstu v globalizovaném prostředí světové ekonomiky budoucnosti. Hermann Simon Hermann Simon je prezidentem společnosti Simon-Kucher & Partners, která má zastoupení v Evropě, v Asii a ve Spojených státech. H. Simon je odborníkem na strategii, marketing a tvorbu cen; přednáší a radí podnikovým organizacím po celém světě. V minulosti působil jako profesor či hostující profesor podnikové ekonomiky a marketingu na  řadě světových univerzit. Bývá označován za jednoho z nejvlivnějších evropských myslitelů v oboru managementu, vydal přes 30 knih, včetně mezinárodních bestsellerů Hidden Champions (1996), Power Pricing (1997), Manage for Profit, Not for Market Share (2006) a Beat the Crisis: 33 Quick Solutions for Your Company (2009; česky kniha vyšla v nakladatelství Management Press pod názvem Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu).  Úplnou nabídku titulů vydaných v řadě Knihovna světového managementu přibližuje tento výpis.      Další knihy vydané nakladatelstvím Management Press v tematické oblasti podnikového managementu najdete zde.   (úspěšné strategie málo známých firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích)

Další popis

Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle rostou, a přesto si udržují flexibilitu malých podniků, takže mohou jiným organizacím posloužit jako vzor moderního podnikového řízení i jako příklad pro dosažení podnikatelského úspěchu v 21. století.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

SLAVNÉ MELODIE

V LEHKÉ ÚPRAVĚ PRO KLAVÍR

»}

vybral a upravil Radim Linhart • vydalo G & W, Cheb

OBSAH 3. DÍLU

Amazing Grace ................................................................................... . . 4

Až rozkvetou lípy .....................................................................................6

Can’t Help Falling In Love .................................................................... 8

Cielito Lindo ............................................................................................10

Cikánka .................................................................................................. 12

Cizinec na pobřeží .................................................................................14

Dajána ......................................................................................................16

Děti z Pirea .............................................................................................. 20

Edelweiss .................................................................................................22

Hospůdko známá ...................................................................................24

Jožin z bažin ....................................................................7...................26

Love Story .................................................................................................28

Medvědi nevědí ........................................................................................30

Modrý sarafán ....................................................................................... 32

O sole mio .................................................................................................34

Padrino ......................................................................................................36

Pampelišky ...............................................................................................38

P á tá .............................................................................................................40

Písnička pro kočku ................................................................................42

Pomněnka .................................................................................................44

Rolničky ...................................................................................................46

Růžička ......................................................................................................48

Something Stupid ...................................................................................50

Split .......................................................................................................... 52

Stín k ated rál............................................................................................54

The Entertainer .....................................................................................56

Tichá noc ...................................................................................................58

Tři oříšky pro Popelku .........................................................................60

V Montgomery ....................................................................................... 62

Včera neděle byla ...................................................................................64




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.