načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Běžecká bible Miloše Škorpila – Standardní dílo k zdravému běhání – Miloš Škorpil

Běžecká bible Miloše Škorpila - Standardní dílo k zdravému běhání
-20%
sleva

Kniha: Běžecká bible Miloše Škorpila
Autor: Miloš Škorpil
Podtitul: Standardní dílo k zdravému běhání

Běhání je plným právem nejvýznamnější sport naší doby. Kdo pravidelně běhá, posiluje si oběhovou soustavu, udržuje se v kondici a lépe vzdoruje mnoha civilizačním chorobám. Nebo, jak říká Miloš Škorpil: vede lepší a kvalitnější život. Miloš ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  549 Kč 439
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: MLADÁ FRONTA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 328
Rozměr: 263 x 218 x 31 mm
Úprava: barevné ilustrace
Skupina třídění: Sport. Hry. Tělesná cvičení
Vazba: Knihy - vázané
Datum vydání: 22. 11. 2019
ISBN: 978-80-204-5533-8
EAN: 9788020455338
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Běhání je plným právem nejvýznamnější sport naší doby. Kdo pravidelně běhá, posiluje si oběhovou soustavu, udržuje se v kondici a lépe vzdoruje mnoha civilizačním chorobám. Nebo, jak říká Miloš Škorpil: vede lepší a kvalitnější život.

Miloš Škorpil patří k nejvlivnějším popularizátorům běhu v České republice. Jeho rady pravidelně vyhledává mnoho zájemců o běh a zdravý životní styl. Běžecká bible Miloše Škorpila přichází s odpovědí na všechny podstatné otázky, které nás k běhu a o běhu mohou napadnout. Stovky osvědčených rad, tipů a nápadů, jak zapojit běh do života každého z nás, ať už chceme zlepšit běžecký výkon, zhubnout do plavek nebo se jen hýbat.

Autor se detailně a čtivě zabývá nejen problematikou tréninku, správného běžeckého stylu, vybavení, posilování, výživy, relaxace, ale věnuje se také běžeckým zraněním a možnostem, jak jim předcházet. Součástí knihy jsou i tréninkové plány jak pro začátečníky, kteří si chtějí jen vyzkoušet nový sport, tak i pro běžce, kteří propadli své vášni a hledají cestu, jak se stále zlepšovat.

Běžecká bible Miloše Škorpila je standardní dílo k zdravému běhání.

Další popis

V knize čtenář nalezne stovky osvědčených rad, tipů a nápadů, jak zapojit běh do života každého z nás, ať už chceme zlepšit výkon, zhubnout do plavek nebo se jen příjemně hýbat. Autor se detailně a čtivě zabývá problematikou tréninku, výživy, běžeckých zranění, relaxace či přípravy na závody, přičemž se stejnou měrou věnuje začínajícím běžcům, hobíkům i zkušeným běžcům, aby tak doložil, že běh není sport pro vrcholové atlety, ale že prospívá každému. Významnou součástí knihy jsou i podrobné tréninkové plány na 5 či 10 kilometrů, půlmaraton, maraton i ultramaraton. Kniha se věnuje všem zásadním tématům, o nichž se v běžecké komunitě živě diskutuje, ale přináší také v autorově nezaměnitelném stylu a s humorem odpověď na nejdůležitější otázku: proč a jak běhat až do pozdního věku.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miloš Škorpil - další tituly autora:
Modrá knížka o běhání a o životě Modrá knížka o běhání a o životě
Jak uběhnout maraton za 100 dní - Kompletní průvodce přípravou a tréninkem Jak uběhnout maraton za 100 dní
Běž a nepřestávej! Evangelium pohybu Běž a nepřestávej! Evangelium pohybu
Běhání pro všechny Běhání pro všechny
 (e-book)
Modrá knížka o běhání a o životě Modrá knížka o běhání a o životě
 (e-book)
Běžecká bible Miloše Škorpila Běžecká bible Miloše Škorpila
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Úvod...................................................................................... 6

Než vyběhnete......................................................................................... 9

Jak se správně obléknout.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................21

Kompresní návleky, podkolenky a další doplňky..........................................................................................................................................................................................................................23

Poslouchejte své srdce....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................29

Běžecký styl od hlavy až к patě........................................................................................................................... 33

Přirozený běh a jak jej natrénovat.............................................................................................................................................................................................................................................................................36

Nejčastější chyby ve stylu pňrozeného běhu..........................................................................................................................................................................................................................................42

Běžecká abeceda......................................................................................................................................................45

Běžecký rok................................................................................................................................................................ 51

Cvičení a posilování............................................................................. 55

Trénink........................................................................................................................................................................65

Trénink má nabít, ne vybít.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................66

Zásady správného tréninku...................................................................................................................................................................................................................................................................................................70

Tréninkové tipy na zdokonalení.....................................................................................................................................................................................................................................................................................73

Šest způsobů, jak zrychlit...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................82

Trénink a jeho specifika................................................................................................................................................................................................................................................................................................................88

Regenerace.................................................................................................................................................................93

Rozcvičení, zklidnění a strečink.....................................................................................................................................................................................................................................................................................94

Dvacet cviků na protažení po nebo pň běhu............................................................................................................................................................................................................................................97

Dýchání nejen pň běhu...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................104

Regenerace........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................106

Přetrénování a jeho následky..........................................................................................................................................................................................................................................................................................115

Běžecký deník - Proč a jak si ho vést................................*.........................................................................................................................................................................................................................118

Kompenzační sporty proti přetížení...................................................................................................................................................................................................................................................................120

Výživa.........................................................................................................................................................................131

Jak na běhy, když jsi vegan, vegetaňán nebo masožravec?...................................................................................................................................................................................132

Výživa a běh.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................142

Vliv výživy na oddálení únavy.......................................................................................................................................... 157

Vliv minerálů na běžecký výkon...............................................................................................................................................................................................................................................................................163

Běžci a problémy s trávením.............................................................................................................................................................................................................................................................................................172


Běžecká zranění.................................................................................................................................................179

Zranění v oblasti třísel.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................183

Zranění v oblasti kolene.................................................................................................................................................................................................................................................................................................185

Úrazy bérce............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................187

Zranění holeně..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................181

Zranění v oblasti sedacího nervu.....................................................................................................................................................................................................................................................................193

Zranění chodidla..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................195

Postižení Achillovy šlachy...........................................................................................................................................................................................................................................................................................198

Regenerační cvičení na posílení chodidla..........................................................................................................................................................................................................................................202

Jak správně vyhodnotit signály svého těla....................................................................................................................................................................................................................................203

Jak přečkat zranění.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................205

Test jak vysoké je riziko, že se zraníte...................................................................................................................................................................................................................................................206

Jak zpátky do tréninku......................................................................................................................................................................................................................................................................................................208

Příprava na závod........................................................... -................................................................................219

První závod: Hlavně klídek..........................................................................................................................................................................................................................................................................................214

Maratoncem za deset týdnů - fikce, či skutečnost...........................................................................................................................................................................................................216

21 nakopnutí na cestu к půlmaratonskému cíli.....................................................................................................................................................................................................................220

43 kroků к maratónu.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................227

Jak nehodit půl roku přípravy na maratón do kýblu.......................................................................................................................................................................................................234

Běžecké hříchy a prohřešky............................................................................................................................239

Běžecké hříchy.................................................................................................................................................................................................................................................................... 240

Běžecké prohřešky.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................242

Maratón, a co dál...............................................................................................................................................245

Běh - sport pro každého............................... ..................................................... -.......................................... 251

Běh a děti...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................252

Ženy a běh..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................256

Veteráni......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................258

Jak trénovat, aby se člověk zlepšoval v každém věku..................................................................................................................................................................................................262

43 nejlepších rad a tipů.............................. 267

Tréninkové plány................................................................................................. 283




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.