načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy - Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová

Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy
-15%
sleva

Kniha: Školní zralost
Autor: Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová
Podtitul: Co by mělo umět dítě před vstupem do školy

Publikace motivuje rodiče k podpoře dítěte v době přípravy na nástup do školy, poskytuje informace o tom, co by mělo zvládnout mezi pátým a šestým rokem věku. Záměrem autorek ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  249 Kč 212
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 104
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: iii, 100 stran: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 2. vydání
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
Umístění v žebříčku: 177. nejprodávanější kniha za poslední měsíc
Datum vydání: 15. 7. 2015
ISBN: 9788026607939
EAN: 9788026607939
Popis / resumé

Publikace motivuje rodiče k podpoře dítěte v době přípravy na nástup do školy, poskytuje informace o tom, co by mělo zvládnout mezi pátým a šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Výčet kritérií školní zralosti spolu s diagnostickými úkoly rozvíjející jednotlivé ukazatele. Příručka pro rodiče i pedagogy.

Popis nakladatele

Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Inspirací může být ale také pro samotné školy – jak učitele elementaristy, tak například pracovníky školních poradenských pracovišť, zejména při řešení zápisů do 1. tříd, které jsou pojaty více odborně a diagnosticky než společensky. Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Autorky opakovaně uživatelům připomínají důležitý princip, že diagnostika není jednorázovou záležitostí, že i dítě před nástupem do školy je ještě ve svých výkonech závislé na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) by mělo napomoci opakované sledování dítěte. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy (co by mělo umět dítě před vstupem do školy)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová - další tituly autora:
Rozvoj grafomotoriky Rozvoj grafomotoriky
Čtení s porozuměním a hry s jazykem -- Čteme se skřítkem Alfrédem Čtení s porozuměním a hry s jazykem
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
 (e-book)
Školní zralost Školní zralost
Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 5 do 7 let ( 3.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 let
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad 3. díl, pro děti od 5 do 7 let Rozvoj zrakového vnímání
Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let
 
Ke knize "Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy" doporučujeme také:
Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let
Mezi námi předškoláky 3 - 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl) Mezi námi předškoláky 3 - 5 let
Počítání soba Boba - 1. díl -- Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let Počítání soba Boba - 1. díl
DO-RE-MI 2 Zpěvník pro malé školáky DO-RE-MI 2 Zpěvník pro malé školáky
Vývojová psychologie -- Dětství a dospívání Vývojová psychologie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist