načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti – Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

Elektronická kniha: Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti
Autor: Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček

– Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  484
+
-
16,1
bo za nákup
Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2021
Počet stran: 172
Úprava: xiv, 155 stran
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Soukromé právo
Obchodní právo. Finanční právo. Právo průmyslového vlastnictví. Patentové právo. Autorské právo
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-7598-076-2
Popis

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.

V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

Předmětná hesla
Nekalá soutěž
šíření informací
Osobnostní práva
Soukromé právo
Obchodní právo
šíření pravdivých údajů
Zařazeno v kategoriích
Dana Ondrejová; Kamila Římanová; Tomáš Zvoníček - další tituly autora:
Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky Nekalosoutěžní reklama a nekalé obchodní praktiky
Průvodce uzavíráním smluv Průvodce uzavíráním smluv
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž -- a/nebo narušení dobré pověsti Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.