načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Sestavte dobrý marketingový plán -- Jak správně stanovit strategii – John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán -- Jak správně stanovit strategii
-16%
sleva

Kniha: Sestavte dobrý marketingový plán
Autor: John Westwood
Podtitul: Jak správně stanovit strategii

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu. ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  259 Kč 218
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Lingea
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 174
Rozměr: 217,0x139,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: překlad: Tomáš Piňos
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Hmotnost: 0,28kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 202010
ISBN: 978-80-7508-624-2
EAN: 9788075086242
Popis / resumé

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu.

Popis nakladatele

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu.

Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu.

Příručku lze užít mnoha způsoby:

  • k přípravě jednotlivých marketingových plánů;
  • jako průvodce pro individuální studium;
  • jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.

Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

(jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů)
Další popis

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.


Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
John Westwood - další tituly autora:
 (e-book)
Sestavte dobrý marketingový plán Sestavte dobrý marketingový plán
 
Ke knize "Sestavte dobrý marketingový plán -- Jak správně stanovit strategii" doporučujeme také:
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.