načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Sbírka řešených úloh z programování v jazyku C - Vít Fábera

  > > > > > Sbírka řešených úloh z programování v jazyku C  

Kniha: Sbírka řešených úloh z programování v jazyku C
Autor:

Sbírka řešených úloh z programování v jazyku C přináší zdrojové texty úloh otestované ve vývojovém prostředí Bloodshed DevC/. Zdrojové texty byly voleny tak, aby pokryly rozsah ...


Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  143
+
-
ks
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  153 Kč
7%
naše sleva
4,8
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » ČVUT Praha
Rok vydání: 14.12.2009
Počet stran: 152
Rozměr: 175x250
Úprava: 152 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-0104-451-3
EAN: 9788001044513
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Sbírka řešených úloh z programování v jazyku C přináší zdrojové texty úloh otestované ve vývojovém prostředí Bloodshed DevC/. Zdrojové texty byly voleny tak, aby pokryly rozsah základních prostředků jazyka C a zároveň zahrnuly nejdůležitější programovací techniky. U zdrojových textů jsou uvedeny podrobné komentáře popisující významy jednotlivých příkazů a programových celků, dále pak základní nástin teorie vztahující se ke konkrétním programovacím prostředkům a v některých případech rovněž vývojové diagramy. Důkladné prostudování a zejména praktické procvičení tohoto studijního materiálu by mělo čtenářům pomoci dopracovat se na základní až mírně pokročilou úroveň programování v jazyce C. Zároveň se jedná o jedinou pomůcku ke studiu programování sestávající z řešených příkladů, kterou má v současnosti ČVUT k dispozici. Vzhledem ke svému zaměření na obecné techniky programování se jedná o univerzální studijní materiál, který může dobře posloužit pro zdokonalování znalostí a dovedností v oboru programování v jazyku C nejen studentům ČVUT, ale i odborné veřejnosti.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vít Fábera - další tituly autora:
Základy informatiky Základy informatiky
Fábera, Vít
Cena: 258 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1. ÚVOD DO PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C
1.1 PROGRAMOVACÍ JAZYKY
1.1.1 Kompilované a interpretované jazyky
1.1.2 Překlad zdrojového kódu
1.2 ÚVOD DO PROGRAMOVACÍHO JAZYKA C
1.2.1 Historie jazyka
1.2.2 Základní vlastnosti jazyka C
1.2.3 Direktivy preprocesoru
1.3 SEZNÁMENÍ s VÝVOJOVÝMI PROSTŘEDÍMI POUŽÍVANÝMI NA FD ČVUT
1.3.1 Seznámení s vývojovým prostředím Bloodshed Dev-C++
1.3.2 Seznámení s vývojovým prostředím Borland CodeGear C++ Builder 2009.
1.3.3 Seznámení s vývojovým prostředí kompilátoru Borland C++ Builder 3.0...
2. ZÁKLADNÍ PRVKY JAZYKA C
2.1 IDENTIFIKÁTORY
2.2 KLÍČOVÁ SLOVA
2.3 KOMENTÁŘE
2.4 PROMĚNNÉ A DATOVÉ TYPY
2.4.1 Deklarace proměnných
2.4.2 Přiřazování hodnot proměnným
2.5 KONSTANTY
2.5.1 Řetězcové konstanty...
2.5.2 Makrokonstanty (symbolické konstanty)
2.6 OPERANDY, OPERÁTORY A VÝRAZY
2.7 TERMINÁLOVÝ VSTUP A VÝSTUP
2.7.1 Terminálový výstup
2.7.2 Terminálový vstup
ÚLOHY KE KAPITOLE 2
3. ZÁKLADNÍ ŘÍDICÍ STRUKTURY
3.1 PODMÍNKY (PŘÍKAZ IF)
3.1.1 Složené výrazy
ÚLOHY K ODDÍLU 3.1
3.2 VĚTVENÍ PROGRAMU - PŘÍKAZ SWITCH
ÚLOHY K ODDÍLU 3.2
4. CYKLY A POLE
4.1 CYKLY
4.1.1 Cyklus s podmínkou na začátku (cyklus typu while)
4.1.2 Cyklus s podmínkou na konci (cyklu typu do-while)
4.1.3 Cyklus s předem daným počtem opakování (cyklus for)
ÚLOHY K ODDÍLU 4.1
4.2 STATICKÁ POLE
4.2.1 Jednorozměrná statická pole
4.2.2 Dvou- a vícerozměrná statická pole
ÚLOHY K ODDÍLU 4.2
5. UKAZATELE A DYNAMICKÁ ALOKACE PAMĚTI





5.1 TYP UKAZATEL, PROMĚNNÁ TYPU UKAZATEL
5.2 DYNAMICKÁ ALOKACE PAMĚTI
5.2.1 Alokace paměti
5.2.2 Dealokace (uvolnění) paměti
5.2.3. Ukazatelová aritmetika
5.2.3 Přístup k datům pomocí ukazatelů, statická versus dynamická pole
5.2.4 Uložení dvourozměrného pole
5.2.5 Dynamická alokace dvourozměrného pole
ÚLOHY K ODDÍLU 5.2
6. FUNKCE A PROCEDURY
6.1 DEFINICE FUNKCÍ
6.2 DEFINICE PROCEDUR
6.3 PROTOTYPY FUNKCÍ (HLAVIČKY)
6.4 PŘEDÁVÁNÍ PARAMETRŮ FUNKCÍM
6.5 POLE JAKO PARAMETR FUNKCÍ
6.5.1 Jednorozměrné pole
6.5.2 Dvourozměrné pole
6.6 PARAMETRY HLAVNÍHO PROGRAMU
ÚLOHY KE KAPITOLE 6
7. ŘETĚZCE, SOUBORY A STRUKTURY
7.1. ŘETĚZCE
7.1.1 Reprezentace řetězců
7.1.2 Knihovna string.h a základní funkce pro práci s řetězci
7.1.3 Funkce pro práci s omezenou částí řetězce
7.1.4 Funkce pro reversní práci s řetězcem
7.1.5 Vstup a výstup řetězců ze standardního vstupu a na standardní výstup
7.1.6 Konverzní funkce pro převod čísel na řetězce a opačně
7.2 SOUBORY
7.2.1 Práce se soubory s přímým voláním
7.2.2 Práce datovými proudy
7.3 STRUKTURY A UŽIVATELSKÉ TYPY DAT
7.3.2 Výčtový typ
7.3.2 Struktury
7.3.3 Uniony
7.3.4 Bitová pole
8 KNIHOVNY FUNKCÍ STANDARDU ANSI
8.1 ROZDĚLENÍ FUNKCÍ PODLE FUNKČNÍCH CHARAKTERISTIK
8.1.1 Klasifikace znaků
8.1.2 Konverzní funkce
8.1.3 Souborově orientované funkce
8.1.4 Práce s řetězci a bloky v paměti
8.1.5 Matematické funkce
8.1.6 Práce s dynamickou pamětí
8.1.7 Práce s datem a s časem
8.1.8 Práce s proměnným počtem parametrů
8.1.9 Řízení procesů a některé další funkce
8.2 ORGANIZACE KNIHOVEN






       

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.