načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let – Jiřina Bednářová

Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let
-15%
sleva

Kniha: Rozvoj zrakového vnímání
Autor: Jiřina Bednářová
Podtitul: Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let

– Publikace obsahuje – 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout: – • rozlišování a pojmenování barev – • orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí – • schopnost rozlišit detaily – • vedení očních pohybů zleva ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  169 Kč 144
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2021
Počet stran: 64
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 4. vydání
Spolupracovali: ilustrace: Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Literatura pro děti a mládež (naučná)
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
Téma: pedagogika, předškolní, výchova dětí, vizuální, zrakové, vnímání, příběhy, pracovní listy
Datum vydání: 2. 3. 2021
ISBN: 9788026616023
EAN: 9788026616023
Popis

Publikace obsahuje

1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout:

• rozlišování a pojmenování barev

• orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí

• schopnost rozlišit detaily

• vedení očních pohybů zleva doprava

• zapamatování si zrakově vnímaných objektů

2) metodický návod pro dospělé, který:

• doporučuje zásady pro práci s dítětem

• pomáhá překonávat obtíže

Počítač oznámil příchod nové zprávy, právě když u nás byl náš pětiletý vnuk Ondra. Mohla jsem tak sledovat komunikaci mezi dědečkem a vnukem. „Dědo, co to přišlo?“ „Babičce posílají z nakladatelství novou knížku o krtkovi.“ Nechal si vysvětlit, proč ji posílají a proč e-mailem, zajímal se, proč je nová. Dostal vysvětlení, že ta minulá, která už bude v knihkupectvích, je pro menší děti. Ondra na to povídá: „Já jsem větší, tak ta je pro mě.“ A děda: „Jestli chceš, podíváme se na ni. Je od té paní spisovatelky a pana malíře, jak od nich máš Soba Boba a Pastelky.“ A už se Ondra usazuje dědovi na klín před monitor. „Jé, ten krtek má dobrej klobouk.“ Když si přečetli název, divil se Ondra jménu Barbora. Dověděl se od dědy, že o tom se píše v té první knížce, ale samozřejmě dostal vysvětlení. „Co bude ten Barbora dělat?“ – Ondra ví, že se v podobných knížkách vždycky něco „dělá“. Potom poslouchal vyprávění, občas přečetl některé slovo, protože už trochu čte, a pustil se do plnění úkolů. Děda mu vždy podle instrukce řekl, co se bude „dělat“. Pak se ozývalo: „Dědo, to je dobrý, barvy já znám, a kde je krtek – už ho vidím.“ Potom se ti dva vesele bavili a „pracovali“. Občas se ozvalo: „Sluníčka, co stojí na hlavě, tam nepatří.“ A: „Já nemůžu najít kytičku, která tam nepatří.“ Děda na to: „Podívej se ještě, má každá všechny tečky?“ Po rozmluvě na téma vybarvování a označování pastelkou, kdy se dohodli, že to bude Ondra jenom říkat, pokračovali vesele dál. Měla jsem pocit, že už pracují moc dlouho. Než jsem zasáhla, dědeček si všiml, že je Ondra unavený, a řekl mu, že až se ta kniha bude prodávat, koupíme ji. Potom budou moct doma pokračovat s mamkou nebo tátou. Ondra byl spokojen: „Tak jo, půjdeme dostavět z lega tu garáž.“

Když Ondra odešel, pustila jsem se do čtení já. Zjistila jsem, že příběh krtka Barbory je přitažlivý, podporuje zvídavost dětí a motivuje je k plnění úkolů. Stejně jako v prvním díle jsou úkoly zaměřeny na všechny oblasti zrakového vnímání. Jsou však obtížnější, je potřeba rozlišit jemnější rozdíly, drobné detaily. Dítě bude pastelkou označovat správné řešení, spojovat shodné tvary, skládat rozstříhané obrázky. Opět však autorka metodicky postupuje od jednoduššího k složitějšímu, a tak podporuje dítě v rozvíjení zrakového vnímání, které malý předškolák už brzy využije při čtení a psaní.

Až budete s dítětem pracovat, zjistíte, že knížka svými úkoly a přitažlivým vyobrazením přispívá k rozvoji komunikace dítěte s dospělým, posiluje jejich citové vazby a vzájemnou důvěru. Jistě uznáte, že také toto je v přípravě dítěte (i dospělých) pro budoucí školní práci důležité.

PhDr. Alena Šafrová,

externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

Další popis

Procvičte zrakové vnímání dítěte a pobavte se při tom. Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.


Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová - další tituly autora:
Jak se pastelky učily kreslit -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let Jak se pastelky učily kreslit
Na návštěvě u malíře -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 5 do 7 let, 3. díl Na návštěvě u malíře
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad  3. díl, pro děti od 5 do 7 let Rozvoj zrakového vnímání
Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let
Rozvoj grafomotoriky -- Jak rozvíjet kreslení a psaní Rozvoj grafomotoriky
Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




JIŘINA BEDNÁŘOVÁ


1963

Jiřina Bednářová je autorkou učebnic a pracovních sešitů zejména pro předškolní děti. Její publikace jsou orientovány na grafomotorická cvičení, základy počtů, přípravy ke čtení a další dovednosti, které by mělo dítě předškolního věku rozvíjet.

Bednářová – Jiřina Bednářová – více informací





       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.