načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky -- Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě - Libor Prudký

Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky -- Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě
-16%
sleva

Kniha: Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
Autor: Libor Prudký
Podtitul: Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě

Publikace se zabývá kvalitou vysokoškolského vzdělávání. Vysoké školy jsou chápány jako instituce, které se podílejí na utvářejí osobnosti jednotlivých studentů. Kniha se také ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  169 Kč 142
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Centrum pro studium demokracie a kultury
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 111
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Vysoké školy
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 02.07.2015
ISBN: 9788073253523
EAN: 9788073253523
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace se zabývá kvalitou vysokoškolského vzdělávání. Vysoké školy jsou chápány jako instituce, které se podílejí na utvářejí osobnosti jednotlivých studentů. Kniha se také zabývá otázkou učení se svobodě.

Popis nakladatele

Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou - působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu. (témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Libor Prudký - další tituly autora:
 (e-book)
České vysoké školství -- Na cestě od elitního k univerzálnímu vzdělávání 1989-2009 České vysoké školství
Periferie, kraje, hodnoty -- Možnosti periferních krajů na cestě za dobrými hodnotami Periferie, kraje, hodnoty
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist