načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Rozvoj a motivace zaměstnanců v malé a střední firmě – autorov kolektív

Rozvoj a motivace zaměstnanců v malé a střední firmě
-7%
sleva

Kniha: Rozvoj a motivace zaměstnanců v malé a střední firmě
Autor: autorov kolektív

Publikace pro manažery, majitele a zaměstnance, kterým pro specifické prostředí malých a středních firem přiblíží: – - skrytý status a sílu těchto firem, – - nejčastější manažerské chyby, – - možnosti posilování výkonu a efektivity, – - ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  297 Kč 276
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Key publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 189
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Datum vydání: 17.04.2014
Nakladatelské údaje: Ostrava, Key Publishing, 2013
ISBN: 978-80-7418-198-6
EAN: 9788074181986
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace pro manažery, majitele a zaměstnance, kterým pro specifické prostředí malých a středních firem přiblíží:

- skrytý status a sílu těchto firem,

- nejčastější manažerské chyby,

- možnosti posilování výkonu a efektivity,

- využití opomíjených motivačních faktorů,

- chyby při zavádění změn,

- možnosti finanční, technické a poradenské.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
autorov kolektív - další tituly autora:
Poruchy metabolismu a výživy Poruchy metabolismu a výživy
Investiční rozhodování a dlouhodobé financování Investiční rozhodování a dlouhodobé financování
Perioperační péče o pacienta ve stomatochirurgii Perioperační péče o pacienta ve stomatochirurgii
Stroje pre rastlinnú výrobu 3 Stroje pre rastlinnú výrobu 3
Věda v českých zemích Věda v českých zemích
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Předm luva.................................................................................................................................................................................3

ČÁST I. MANAGEMENT LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH FIRM ÁCH..........9

1 Úvod do problem atiky řízení lidských zdrojů v m alé a střední firm ě..................................................II

1.1 Silné a slabé stránky m alých a středních firem ..................................................................................13

1.2 Osobnost m anažera jako základní kám en úspěšnosti malé či střední firm y............................15

1.3 M ožnosti m alých a středních firem, jejich vym ezení......................................................................25

1.4 „Tradiční chyby“ m alých a středních firem..........................................................................................28

2 Personální práce a vliv její úrovně na výkony zaměstnanců, zejména v malé a střední firm ě 30

2.1 Personální politika jako základ pro systém ový přístup к zam ěstnancům..............................31

2.1.1 Důležitost formalizované podoby personální politiky..............................................................33

2.1.2 Proces definování personální politiky............................................................................................36

2.2 Plánování potřeb a rozvoje lidských zdrojů.........................................................................................40

2.2.1 Předvídání budoucího požadavku při plánování potřeb lidských zdrojů..........................42

2.2.2 Analýza aktuálního stavu při plánování potřeb lidských zdrojů.........................................45

2.2.3 Slaďování nabídky pro zaměstnance a jejich „poptávky“........................................................46

2.2.4 Monitorování plnění plánu lidských zdrojů ...............................................................................48

2.3 Hlavní aspekty pro rozhodnutí ke zm ěnám .........................................................................................48

2.3.1 Změna v oblasti řízení lidských zdrojů jako dlouhodobý proces.........................................49

2.3.2 Příliš mnoho analýzy v procesu změny..........................................................................................50

2.3.3 Snaha zachovat tradice jako bariéra zm ěny..................................................................................51

2.3.4 Vystoupení z bludného kruhu jako součást změny....................................................................52

3 Realizace rozvojových a stabilizačních personálních procesů v m alé a střední firm ě...............53

3.1 Výběr zam ěstnanců..........................................................................................................................................54

3.1.1 Personálně-psychologické metody a jejich možnosti

v procesu výběru nových pracovníků.........................................................................................56

3.1.2 Použití personálně-psychologických metod v procesu výběru zam ěstnanců...................58

3.1.3 Rozdělení personálních diagnostických metod pro výběr zam ěstnanců............................59

3.1.4 Charakteristiky nejčastěji používaných metod v personalistice...........................................63

3.1.5 Definování parametrů pro výběr pracovníků..............................................................................72

3.1.6 Tvorba adaptačních programů...........................................................................................................77

3.2 Tvorba a úloha rozvojových a vzdělávacích programů

v prostředí m alých a středních firem .......................................................................................................81

3.2.1 Vstupy.........................................................................................................................................................82

3.2.2 Procesy.......................................................................................................................................................87

3.2.3 Produkty....................................................................................................................................................90

3.2.4 V ýstupy.....................................................................................................................................................91

4 Možnosti působení na zvýšení efektivity

v podmínkách malých a středních firem - hodnocení a motivace zam ěstnanců...........................93

4.1 Základní činitelé m otivačního procesu..................................................................................................95

4.1.1 Firemní kultura........................................................................................................................................96

4.1.2 Firemní strategie...................................................................................................................................100

5

4.1,3 Hodnotový žebříček managementu a firemní hodnoty.......................................................101

4.1.4 Převažující manažerský styl..........................................................................................................104

4.1.5 Motivační a hodnotící systém ....................................................

4.2 M oderní m etody vedení a m otivace zam ěstnanců.......................................................................112

4.2.1 Učící se organizace........................................................................

4.2.2 Otevřená organizace.......................................................................

4.2.3 Empowerm ent..................................................................................

Propouštění za m ě stn a n c ů...................................................................................................... 117

6 Vytvoření personálního oddělení ve středn í firm ě..................................................................120

6.1 Osoba personalisty........................................................................................................................................120

6.2 Základní a nezbytné personální procesy personálního oddělení.............................................121

ČÁST 2. PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉMY........................................................ 125

7 Proč právě personální inform ační systém ?..............................................................................127

7.1 Základní oblasti personálních systém ů..............................................................................................127

128

........................129

........................130

........................130

7.2 Základní funkce pod lupou.....................................

7.3 Budoucnost je v oblacích.........................................

7.4 Náležitosti a úskalí uzavírání sm lu v..................

7.5 Přehled personálních inform ačních systém ů.

ČÁST3. PRÁVNÍ RÁMEC PRÁCE S LIDSKÝMI ZDROJI. ....143

8 Osobní údaje..............................................................................................................................145

9 Zákaz diskrim inace....................................................................................................................147

ČÁST 4. MOŽNOSTI MÉNĚ OBVYKLÝCH

FINANČNÍCH ZDROJŮ PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY..................................149

10 Rozvojové projekty v návaznosti n a evropské stru kturáln í fondy,

národní a další finanční zdro je.................................................................................................151

10.1 Zájmová sdružení a organizace podporující malé a střední firm y.........................................152

10.2 Globálně i lokálně - region a m ísto podnikání.................................................................................154

10.3 České podnikatelské prostředí v evropském kontextu.................................................................155

10.4 [ak se zapojit do podpůrných projektů................................................................................................158

10.5 Postup přípravy žádosti o podporu z evropských, regionálních, národních zdrojů 158

10.5.1 Strategické plánování a návaznost strategických dokum entů...........................................160

10.5.2 Soudržnost a vyrovnávání rozdílů mezi regiony...................................................................161

10.5.3 Transparentnost mechanismů poskytováni podpory............................................................161

10.5.4 Spolupráce a partnerství.................................................................................................................161

ČÁST 5. PŘÍNOS EXTERNÍCH SPECIALISTŮ PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY................. 163

II Využívání poradenských firem v činnosti m alých a středních firem ........................................ I6S

11.1 Jak vybrat tu správnou firm u pro navázání spolupráce?............................................................167

11.2 Personální agentura a její činnost pro podnikatelské sub jek ty................................................168

11.2.1 Získávání a výběr zaměstnanců pomocí personální agentury............................................169

11.2.2 Personální poradenství a jeho podstata......................................................................................170

11.2.3 Personální diagnostiky jako součást podpory řízení

lidských zdrojů v podnikatelských subjektech.....................................................................171

11.2.4 Outplacement jako služba malým a středním firm ám..........................................................172

11.2.5 Externí personální poradenství jako služba personální agentury...................................173

11.2.6 Personální audity jako jedna z nejsložitéjších služeb personální agentury.................174

11.3 Vzdělávací agentura a její činnost jako podpora pro m alé a střední firm y.........................175

11.4 Poradenská firma jako pom ocník m alých a středních firem......................................................177

11.4.1 Postup poradenské firmy při realizaci požadavků zákazníka............................................178

11.4.2 Právní poradenství...........................................................................................................................179

11.4.3 Vedení účetnictví...............................................................................................................................180

11.4.4 Služby konzultanta a jeho přínos pro malé a střední firmy...............................................181

0 publikaci......................................................................................................................................182

Použitá lite ra tu ra...........................................................................................................................184

Rejstřík klíčových slov....................................................................................................................186



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.