načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele -- 2., aktualizované vydání – Jaromír Veber; kolektiv

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele -- 2., aktualizované vydání
-15%
sleva

Kniha: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Autor: Jaromír Veber; kolektiv
Podtitul: 2., aktualizované vydání

Příručka přibližuje aktuální poznatky z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele. ... (celý popis)
246
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3% 60%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 204
Rozměr: 165×232
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., aktualiz. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 21.11.2006
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2007
ISBN: 978-80-247-1782-1
EAN: 9788024717821
Popis / resumé

Příručka přibližuje aktuální poznatky z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele.

Popis nakladatele

Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Ke knize "Řízení jakosti a ochrana spotřebitele -- 2., aktualizované vydání" doporučujeme také:
Vytváření spotřebitelské hodnoty Vytváření spotřebitelské hodnoty
Štatistické riadenie kvality Štatistické riadenie kvality
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.