
sleva
Kniha:
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Autor:
Jaromír Veber; kolektiv
Podtitul: 2., aktualizované vydání
doručujeme do Vánoc

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2006 |
Počet stran: | 204 |
Rozměr: | 165×232 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 2., aktualiz. vyd. |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 21.11.2006 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2007 |
ISBN: | 978-80-247-1782-1 |
EAN: | 9788024717821 |
Příručka přibližuje aktuální poznatky z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele.
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích.
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Management jakosti > Česko
Katalog předmětový > O > Ochrana spotřebitele > Česko
Katalog vybraných autorů > V > Veber - Jaromír Veber
Katalog nakladatelství > G > Grada

Veber, Jaromír; Plášková, Alena; Hůlová, Marie
Cena: 458 Kč