načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Management cestovních kanceláří a agentur – Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Management cestovních kanceláří a agentur
-15%
sleva

Kniha: Management cestovních kanceláří a agentur
Autor: Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  279 Kč 237
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6% 90%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 224
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, 1 mapa, portréty, formuláře
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Hospodářská a výrobní odvětví
Vazba: brožovaná vazba
Novinka týdne: 2013-03
Datum vydání: 13.12.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-3751-5
EAN: 9788024737515
Popis / resumé

Teoretické i praktické poznatky z oblasti managementu cestovních kanceláří.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Další popis

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případo vými studiemi.


Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případovými studiemi.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Monika Palatková; Eva Mráčková; Milan Kittner; Ondřej Kašťák; Josef Šesták - další tituly autora:
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
 (e-book)
Mezinárodní cestovní ruch Mezinárodní cestovní ruch
 (e-book)
Marketingový management destinací Marketingový management destinací
 (e-book)
Management cestovních kanceláří a agentur Management cestovních kanceláří a agentur
 (e-book)
Ekonomika turismu -- Turismus České republiky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Ekonomika turismu -- Turismus České republiky
 (e-book)
Mezinárodní turismus -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Mezinárodní turismus
 
Ke knize "Management cestovních kanceláří a agentur" doporučujeme také:
Průvodcovské činnosti Průvodcovské činnosti
Řízení provozu cestovních kanceláří Řízení provozu cestovních kanceláří
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.