načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think – Paul Szwarc

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think
-1%
sleva

Kniha: Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think
Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)
634
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Kogan Page Ltd
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2005
Počet stran: 272
Rozměr: 23 cm
Úprava: xiv, 258 stran: ilustrace
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: anglicky
Vazba: Paperback / softback
Datum vydání: 03.07.2005
Nakladatelské údaje: London, Kogan Page, 2005
EAN: 9780749443368
Popis

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Meditation Meditation
Chinmoy Sri
Cena: 251 Kč
How Big How Blue How Beautiful How Big How Blue How Beautiful
Machine Florence + The
Cena: 350 Kč
Hereze a loajalita. Heresy and Loyalty Hereze a loajalita. Heresy and Loyalty
Frantová Zuzana
Cena: 212 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.