načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think – Paul Szwarc

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think
-1%
sleva

Kniha: Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think
Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Jazyk: anglicky
Vaše cena s DPH:  640 Kč 634
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
21,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Kogan Page Ltd
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2005
Počet stran: 272
Rozměr: 23 cm
Úprava: xiv, 258 stran: ilustrace
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: anglicky
Vazba: Paperback / softback
Datum vydání: 03.07.2005
Nakladatelské údaje: London, Kogan Page, 2005
EAN: 9780749443368
Popis

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist