
-1%
sleva
sleva
Kniha:
Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think
Autor:
Paul Szwarc
This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Specifikace
Nakladatelství: | Kogan Page Ltd |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2005 |
Počet stran: | 272 |
Rozměr: | 23 cm |
Úprava: | xiv, 258 stran: ilustrace |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | anglicky |
Vazba: | Paperback / softback |
Datum vydání: | 03.07.2005 |
Nakladatelské údaje: | London, Kogan Page, 2005 |
EAN: | 9780749443368 |
Popis
This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)
Předmětná hesla
Související tituly dle názvu: