načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklamní a produktová fotografie -- Kreativní techniky a neobvyklé postupy – Jan Jindra

Reklamní a produktová fotografie -- Kreativní techniky a neobvyklé postupy
-15%
sleva

Kniha: Reklamní a produktová fotografie
Autor: Jan Jindra
Podtitul: Kreativní techniky a neobvyklé postupy

Příručka shrnuje hlavní zásady a postupy reklamní fotografie. Autor - profesionální fotograf - popisuje proces vzniku efektních reklamních snímků, při výkladu používá ukázky svých vlastních prací. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6% 80%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 232
Rozměr: 210 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Fotografie. Fotografické postupy
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
Datum vydání: 30. 11. 2011
ISBN: 9788025131121
EAN: 9788025131121
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje hlavní zásady a postupy reklamní fotografie. Autor - profesionální fotograf - popisuje proces vzniku efektních reklamních snímků, při výkladu používá ukázky svých vlastních prací.

Popis nakladatele

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit. V knize se mimo jiné dozvíte jak: - Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků - Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení - Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky - Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů - Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem -Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru O autorovi: Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu. (kreativní techniky a neobvyklé postupy)

Další popis

Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, které nejčastěji využívá. Sledujte celé workflow od návrhu layoutu, přes schvalování s klientem až po fotografování ve studiu nebo venkovních lokacích.

Obsahuje CD-ROM


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Jindra - další tituly autora:
Vnitřní krajiny -- Rainer Maria Rilke a jeho svět ve fotografii Vnitřní krajiny
Heavy Metal Milovice Heavy Metal Milovice
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.