načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklama, propagace a marketingová komunikace - Donald Baack; Kenneth E. Clow

Reklama, propagace a marketingová komunikace
-12%
sleva

Kniha: Reklama, propagace a marketingová komunikace
Autor: ;

Čím je kniha přínosná? Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. ... (celý popis)
1 399
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008-10-24
Počet stran: 504
Rozměr: 210 x 285 mm
Úprava: xx, 484 stran : barev. ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Integrated advertising, promotion, and marketing communications
Spolupracovali: překlad Vladimír Paulíny
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
ISBN: 9788025117699
EAN: 9788025117699
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Čím je kniha přínosná?

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.

Publikace je určena:
- studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci
- pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí

Naleznete zde například následující témata:
- firemní image a řízení značky
- nákupní chování modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem
- analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů
- řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury
- tvorba reklamy strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií
- podpora prodeje propagační taktiky
- spotřebitelská propagace
- osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky
- vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace
- internetový marketing
- marketingová komunikace pro malé podniky
- hodnocení efektivity marketingových programů

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Foret Miroslav
Cena: 374 Kč
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Foret Miroslav
Cena: 757 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist