načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklama na Internetu – Petr Stuchlík; Martin Dvořáček

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Reklama na Internetu
-11%
sleva

Kniha: Reklama na Internetu
Autor: Petr Stuchlík; Martin Dvořáček

Příručka zpracovává a hodnotí účinnost nejmodernějšího způsobu marketingové komunikace - reklamy na Internetu. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  384 Kč 342
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » GRADA Slovakia
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2002
Počet stran: 228
Rozměr: 230x170
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Počítačové sítě
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2002
EAN: 9788024702018
Popis / resumé

Příručka zpracovává a hodnotí účinnost nejmodernějšího způsobu marketingové komunikace - reklamy na Internetu.

Popis nakladatele

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Petr Stuchlík; Martin Dvořáček - další tituly autora:
Střípky Střípky
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.