načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Reklama -- Jak dělat reklamu – 4., aktualizované a doplněné vydání – Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Elektronická kniha: Reklama -- Jak dělat reklamu
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Podnázev: 4., aktualizované a doplněné vydání

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  254
+
-
8,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7% 60%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2018
Počet stran: 232
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné)
Vydání: 4., aktualizované a doplněné vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-247-5865-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis nejdůležitějších českých reklamních asociací, tabulky a texty k právnímu i etickému pozadí reklamního trhu. Autoři jsou přesvědčeni o jednoznačně kladném významu reklamního průmyslu na běh zdravé ekonomiky potažmo celé společnosti.

Popis nakladatele

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.  (jak dělat reklamu)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš - další tituly autora:
Marketing Marketing
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Image a firemní identita
 (e-book)
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Image a firemní identita
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.