načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklama -- Jak dělat reklamu – 4., aktualizované a doplněné vydání – Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
-15%
sleva

Kniha: Reklama -- Jak dělat reklamu
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš
Podtitul: 4., aktualizované a doplněné vydání

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7% 60%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 232
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, grafy
Vydání: 4. aktualizované a doplněné vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 30.8.2018
ISBN: 978-80-247-5865-7
EAN: 9788024758657
Popis

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. (jak dělat reklamu)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš - další tituly autora:
Marketing Marketing
 (e-book)
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky" Chování zákazníka
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Image a firemní identita
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.