načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklama - Pavel Horňák

Reklama
-16%
sleva

Kniha: Reklama
Autor:

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Jazyk: slovensky
Vaše cena s DPH:  399 Kč 335
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 201801
Počet stran: 398
Rozměr: 240,0x176,0x32,0 mm
Úprava: tran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile
Vydání: Vydanie druhé, rozšírené a prepracované
Hmotnost: 0,78kg
Jazyk: slovensky
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-87500-94-1
EAN: 9788087500941
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis


Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.
Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku. (teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Pavel Horňák - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist