načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Reklama – Pavel Horňák

Reklama
-16%
sleva

Kniha: Reklama
Autor: Pavel Horňák

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Jazyk: slovensky
Vaše cena s DPH:  399 Kč 335
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 398
Rozměr: 240,0x176,0x32,0 mm
Úprava: ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile
Vydání: Vydanie druhé, rozšírené a prepracované
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Hmotnost: 0,774kg
Jazyk: slovensky
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201801
ISBN: 978-80-87500-94-1
EAN: 9788087500941
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

(teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Pavel Horňák - další tituly autora:
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Rozprávkový Nezabudníček Rozprávkový Nezabudníček
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.