

Kniha:
Raduga po-novomu 3
Autor:
Stanislav Jelínek
Podtitul: učebnice

Nakladatelství: | » FRAUS |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2011 |
Počet stran: | 127 |
Rozměr: | 261 x 210 x 9 mm |
Úprava: | 126 s: barevné il |
Vydání: | 1. vyd |
Spolupracovali: | ilustrace Josef Pospíchal |
Skupina třídění: | Východoslovanské jazyky |
Jazyk: | česky rusky |
Vazba: | Knihy - paperback |
Téma: | ruština, učebnice, jazykové, střední školy |
Datum vydání: | 1. 9. 2011 |
Nakladatelské údaje: | Plzeň, Fraus, 2009 |
ISBN: | 978-80-7238-772-4 |
EAN: | 9788072387724 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
novovaný učební soubor Raduga je určen k výuce ruštiny na středních školách a úroveň A1 také pro výuku ruštiny jako druhého jazyka na základních školách. Počítá se též s možností uplatnění ve vysokoškolském studiu nefilologických oborů a v jazykových kurzech. Zvláštní pozornost se věnuje motivaci a aktivizaci žáků, estetickým a etickým aspektům cizojazyčné výuky. Zásadní význam má orientace na současnou živou ruštinu.
Ve 3. dílu učebnice (úroveň A2-1. část) je učivo rozvrženo do 5 tématických celků, rozvíjejí se všechny čtyři receptivní i produktivní řečové dovednosti. Řečové situace : setkání, informace o událostech (prázdniny, volný čas), informace o změnách, popis zevnějšku a charakteristika osoby;dotazy na konání různých akcí; vyjádření názoru; životní styl; počasí; turistika atd. Gramatika je zaměřena na skloňování přídavných jmen, řadových číslovek , vyjádření datamu; zájmena ???/??, ?????, ??????, ??????; slovesa ??????, ?????, ???, ?????????, ???????, ?????.Vyjádření možnosti, nutnosti, vzájemnosti, podobnosti;předložka ???.
Ve 3. dílu učebnice (úroveň A2-1. část) je učivo rozvrženo do 5 tématických celků, rozvíjejí se všechny čtyři receptivní i produktivní řečové dovednosti.
Řečové situace : setkání, informace o událostech (prázdniny, volný čas), informace o změnách, popis zevnějšku a charakteristika osoby;dotazy na konání různých akcí; vyjádření názoru; životní styl; počasí; turistika atd.
Gramatika je zaměřena na skloňování přídavných jmen, řadových číslovek , vyjádření datamu; zájmena как/ой, такой, каждый, котрый; slovesa надеть, ждатъ, еть, вернуться, одеться, снять.Vyjádření možnosti, nutnosti, vzájemnosti, podobnosti;předložka для.
Důležitou roli plní grafická úprava celého souboru, která usnadňuje učitelům i žákům orientaci ve stavbě lekcí. Učebnice i pracovní sešity jsou bohatě vybaveny fotografiemi a ilustracemi, které tvoří nedílnou součást procesu rozvoje komunikativních kompetencí žáků.
Ve 3. dílu učebnice (úroveň A2-1. část) je učivo rozvrženo do 5 tématických celků, rozvíjejí se všechny čtyři receptivní i produktivní řečové dovednosti.
Řečové situace: setkání, informace o událostech (prázdniny, volný čas), informace o změnách, popis zevnějšku a charakteristika osoby;dotazy na konání různých akcí; vyjádření názoru; životní styl; počasí; turistika atd.
Gramatika je zaměřena na skloňování přídavných jmen, řadových číslovek , vyjádření datamu; zájmena как/ой, такой, каждый, котрый; slovesa надеть, ждатъ, еть, вернуться, одеться, снять.Vyjádření možnosti, nutnosti, vzájemnosti, podobnosti;předložka для.
Ve 3. dílu učebnice (úroveň A2-1. část) je učivo rozvrženo do 5 tématických celků, rozvíjejí se všechny čtyři receptivní i produktivní řečové dovednosti.
Řečové situace: setkání, informace o událostech (prázdniny, volný čas), informace o změnách, popis zevnějšku a charakteristika osoby;dotazy na konání různých akcí; vyjádření názoru; životní styl; počasí; turistika atd.
Gramatika je zaměřena na skloňování přídavných jmen, řadových číslovek , vyjádření datamu; zájmena ???/??, ?????, ??????, ??????; slovesa ??????, ?????, ???, ?????????, ???????, ?????.Vyjádření možnosti, nutnosti, vzájemnosti, podobnosti;předložka ???.