načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality – Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

f
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Elektronická kniha: Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Autor: Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 124
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2013
ISBN: 978-80-875-0033-0
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil - další tituly autora:
 (e-book)
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
 (e-book)
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi Budování vztahů se zákazníky
 (e-book)
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
 (e-book)
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
 (e-book)
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Vstup slovenských firem na ruský trh Vstup slovenských firem na ruský trh
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.