

sleva
Kniha:
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Autor:
Jozef Ftorek
Podtitul: 3., rozšířené vydání

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2012 |
Počet stran: | 224 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace, portréty, faksim. |
Vydání: | 3., rozš. vyd. |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 18.1.2012 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2012 |
ISBN: | 978-80-247-3926-7 |
EAN: | 9788024739267 |
Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího (postupy, techniky). Metody a techniky komunikačního procesu. Etika a PR (ovlivňování veřejného mínění, propaganda, manipulace). PR ve vztahu k novinářské veřejnosti atd. V závěru každé kapitoly jsou otázky k zamyšlení a doporučená literatura. V textu příklady z praxe, které vycházejí ze zkušeností autora samotného. Komplexní pohled na problematiku oboru i profese public relations. Příručka určena pracovníkům, kteří komunikují s veřejností a masmédii, pedagogům a studentům.
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. (jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat)
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Katalog předmětový > P > Public relations
Katalog předmětový > V > Veřejné mínění
Katalog předmětový > M > Mediální komunikace
Katalog vybraných autorů > F > Ftorek – Jozef Ftorek
Katalog nakladatelství > G > Grada

Ftorek, Jozef
Cena: 253 Kč

Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
Cena: 212 Kč