načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání – Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Elektronická kniha: Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Autor: Jozef Ftorek
Podnázev: 3., rozšířené vydání

Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  253
+
-
8,4
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5% 82%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2012
Počet stran: 215
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace, portréty, faksim.
Vydání: 3., rozš. vyd.
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-3926-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího (postupy, techniky). Metody a techniky komunikačního procesu. Etika a PR (ovlivňování veřejného mínění, propaganda, manipulace). PR ve vztahu k novinářské veřejnosti atd. V závěru každé kapitoly jsou otázky k zamyšlení a doporučená literatura. V textu příklady z praxe, které vycházejí ze zkušeností autora samotného. Komplexní pohled na problematiku oboru i profese public relations. Příručka určena pracovníkům, kteří komunikují s veřejností a masmédii, pedagogům a studentům.

Popis nakladatele

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de

finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat)

Další popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.


Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jozef Ftorek - další tituly autora:
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
 (e-book)
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
 
K elektronické knize "Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání" doporučujeme také:
 (e-book)
Velká kniha manipulativních technik Velká kniha manipulativních technik
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
 (e-book)
Krizová komunikace s médii Krizová komunikace s médii
 (e-book)
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.