načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý; Olga Medlíková

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
-15%
sleva

Kniha: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Autor: ;

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  249 Kč 212
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8% 93%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 31.10.2012
Počet stran: 144
Rozměr: 167×240
Úprava: 138 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná vazba
ISBN: 978-80-247-4040-9
EAN: 9788024740409
Popis / resumé

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Základy public relations, fundraisingu a lobbingu určené především pro pracovníky neziskových organizací.

Popis nakladatele

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (pro neziskové organizace)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Šedivý; Olga Medlíková - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu



Bambuška 2016-02-04 hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Doporučuji.
reagovat
 




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist