

sleva
Kniha:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Autor:
Marek Šedivý; Olga Medlíková

![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
celkové hodnocení |
4 hodnocení + 1 recenze | |
|
Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2012 |
Počet stran: | 144 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 31.10.2012 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2012 |
ISBN: | 978-80-247-4040-9 |
EAN: | 9788024740409 |
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Základy public relations, fundraisingu a lobbingu určené především pro pracovníky neziskových organizací.
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (pro neziskové organizace)
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Management
Katalog předmětový > N > Neziskové organizace
Katalog předmětový > P > Public relations
Katalog předmětový > F > Fundraising
Katalog předmětový > L > Lobbismus
Katalog vybraných autorů > Š > Šedivý – Marek Šedivý
Katalog vybraných autorů > M > Medlíková – Olga Medlíková
Katalog nakladatelství > G > Grada

Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
Cena: 212 Kč

Ftorek, Jozef
Cena: 253 Kč