načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace – Marek Šedivý; Olga Medlíková

f
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
-15%
sleva

Kniha: Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Autor: Marek Šedivý; Olga Medlíková

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  249 Kč 212
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6% 96%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 144
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 31.10.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4040-9
EAN: 9788024740409
Popis / resumé

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Základy public relations, fundraisingu a lobbingu určené především pro pracovníky neziskových organizací.

Popis nakladatele

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (pro neziskové organizace)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Šedivý; Olga Medlíková - další tituly autora:
Umíme to s konfliktem! -- Náročné situace a jejich řešení Umíme to s konfliktem!
 (e-book)
Lektorské dovednosti -- Manuál úspěšného lektora Lektorské dovednosti
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
 (e-book)
Umíme to s konfliktem! -- Náročné situace a jejich řešení Umíme to s konfliktem!
 (e-book)
Přesvědčivá prezentace -- Špičkové rady, tipy a příklady - 2., aktualizované a doplněné vydání Přesvědčivá prezentace -- Špičkové rady, tipy a příklady
Úspěšná nezisková organizace -- 3., aktualizované a rozšířené vydání Úspěšná nezisková organizace
 (e-book)
Úspěšná nezisková organizace -- 3., aktualizované a rozšířené vydání Úspěšná nezisková organizace
 
Ke knize "Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace" doporučujeme také:
Fundraising -- pro neziskové organizace Fundraising
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Public relations Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu



2016-02-04 hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Doporučuji.
 




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.