načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-14%
sleva

Kniha: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Autor: Luboš Bárta

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  449 Kč 386
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Radix
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 484
Rozměr: 241 x 173 x 36 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Vázaný
Datum vydání: 20. 1. 2014
Nakladatelské údaje: Praha, Radix ve spolupráci s Business Institut, 2013
ISBN: 978-80-87573-07-5
EAN: 9788087573075
Popis / resumé

Rady, jak realizovat public relations. Příručka pro obchodníky s vínem.

Popis nakladatele

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“.

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Luboš Bárta - další tituly autora:
Průvodce po vinotékách České republiky Průvodce po vinotékách České republiky
Třetí kniha o kráse snoubení vín a pokrmů Třetí kniha o kráse snoubení vín a pokrmů
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist