načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Public relations – Denisa Hejlová

Public relations

Elektronická kniha: Public relations
Autor: Denisa Hejlová

Problematika public relations v převážně českém prostředí. Publikace se snaží představit českým čtenářům komplexně problematiku public relations, jeho historii, teoretická východiska, hlavní oblasti zájmu a používané nástroje. Je určena ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  297
+
-
9,9
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6% 97%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 250
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace, portréty, faksimile
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-247-5022-4
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Problematika public relations v převážně českém prostředí. Publikace se snaží představit českým čtenářům komplexně problematiku public relations, jeho historii, teoretická východiska, hlavní oblasti zájmu a používané nástroje. Je určena budoucím i současným profesionálům a také všem zájemcům, kteří se chtějí o PR dozvědět více. Je zde představen ucelený koncept teorie a historie vzniku PR, a to zejména v českém prostředí. Kniha je podložena řadou výzkumů a zdrojů. Vybrané kapitoly obsahují příklady a případové studie. Dále obsahují tipy na další literaturu a online zdroje, také návrhy aktivit a v neposlední řadě také cvičení. Publikace má charakter odborné vědecké monografie, která vychází z autorčiných vlastních výzkumů a z u nás převážně nedostupné zahraniční literatury. Výzkumy publikované v rámci monografie vycházejí ze standartních výzkumných metod sociálních věd, zejména kvantitavního a kvalitativního výzkumu, expertních rozhovorů a případových studií.

Popis nakladatele

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká.

Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Denisa Hejlová - další tituly autora:
Public relations Public relations
 
K elektronické knize "Public relations" doporučujeme také:
 (e-book)
Marketingová komunikace a public relations Marketingová komunikace a public relations
 (e-book)
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
 (e-book)
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.