načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Public relations – Denisa Hejlová

Public relations
-15%
sleva

Kniha: Public relations
Autor: Denisa Hejlová

Problematika public relations v převážně českém prostředí. Publikace se snaží představit českým čtenářům komplexně problematiku public relations, jeho historii, teoretická východiska, hlavní oblasti zájmu a používané nástroje. Je určena ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6% 97%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 256
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, portréty, faksimile
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 4.8.2015
ISBN: 978-80-247-5022-4
EAN: 9788024750224
Popis / resumé

Problematika public relations v převážně českém prostředí. Publikace se snaží představit českým čtenářům komplexně problematiku public relations, jeho historii, teoretická východiska, hlavní oblasti zájmu a používané nástroje. Je určena budoucím i současným profesionálům a také všem zájemcům, kteří se chtějí o PR dozvědět více. Je zde představen ucelený koncept teorie a historie vzniku PR, a to zejména v českém prostředí. Kniha je podložena řadou výzkumů a zdrojů. Vybrané kapitoly obsahují příklady a případové studie. Dále obsahují tipy na další literaturu a online zdroje, také návrhy aktivit a v neposlední řadě také cvičení. Publikace má charakter odborné vědecké monografie, která vychází z autorčiných vlastních výzkumů a z u nás převážně nedostupné zahraniční literatury. Výzkumy publikované v rámci monografie vycházejí ze standartních výzkumných metod sociálních věd, zejména kvantitavního a kvalitativního výzkumu, expertních rozhovorů a případových studií.

Popis nakladatele

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Denisa Hejlová - další tituly autora:
 (e-book)
Public relations Public relations
 
Ke knize "Public relations" doporučujeme také:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Marketingová komunikace a public relation Marketingová komunikace a public relation
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.