načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Public Relations -- Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Etang ź; Jacquie

Public Relations -- Základní teorie, praxe, kritické přístupy
-15%
sleva

Kniha: Public Relations
Autor: Etang ź; Jacquie
Podtitul: Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  575 Kč 489
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
16,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1%hodnoceni - 61.1% 65%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 344
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Public relations
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín
Vazba: pevná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2009
ISBN: 978-80-7367-596-7
EAN: 9788073675967
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kritický úvod ke klíčovým koncepcím a otázkám ve vztazích s veřejností definující klíčové koncepty a základní diciplíny.

Popis nakladatele

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR. (základní teorie, praxe, kritické přístupy)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Public Relations -- Základní teorie, praxe, kritické přístupy" doporučujeme také:
Jak na média Jak na média
Strategie firemní komunikace Strategie firemní komunikace
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Public relations -- Dějiny – teorie – praxe Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist