načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání – Jitka Vysekalová; kolektiv

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
-15%
sleva

Kniha: Psychologie reklamy
Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv
Podtitul: 4., rozšířené a aktualizované vydání

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  459 Kč 390
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2% 80%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 328
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 4., rozš. a aktualiz. vyd.
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 5.3.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4005-8
EAN: 9788024740058
Popis / resumé

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti.

Popis nakladatele

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová; kolektiv - další tituly autora:
Marketing Marketing
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
 
Ke knize "Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání" doporučujeme také:
Psychologie médií Psychologie médií
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání Jak psát reklamní text
Jazyk v proměnách komunikačních médií Jazyk v proměnách komunikačních médií
Public relations Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.