načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Psychologie médií – David Giles

Psychologie médií
-15%
sleva

Kniha: Psychologie médií
Autor: David Giles

Práce se věnuje historii masmédií, způsobům přemýšlení o psychologii a médiích, vlivům médií na prosociální a antisociální chování, psychologii reklamy, účinkům médií na tělesný vzhled i stravovací návyky konzumentů, konceptu parasociální ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  149 Kč 127
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1% 80%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 200
Rozměr: 164×240
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Psychology of the media
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Helena Šolcová
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 10.10.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-3921-2
EAN: 9788024739212
Popis / resumé

Práce se věnuje historii masmédií, způsobům přemýšlení o psychologii a médiích, vlivům médií na prosociální a antisociální chování, psychologii reklamy, účinkům médií na tělesný vzhled i stravovací návyky konzumentů, konceptu parasociální interakce, psychologii slávy a celebrit, fenomému fanouškovství, adoraci celebrit, vysvětlení obliby přitažlivosti reality show, konceptu rámování médii, roli masmédií ve vývojové psychologii, internetu a tzv. nových médiím (např. on-line seznamky). Kniha obsahuje slovníček pojmů. Úvod do psychologie médií.

Popis nakladatele

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé.Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.

Předmětná hesla
Masmédia
psychologie médií
Vliv médií
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Psychologie médií" doporučujeme také:
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Psychosociální aspekty paliativní péče Psychosociální aspekty paliativní péče
Multikulturní ošetřovatelství -- pro praxi Multikulturní ošetřovatelství
Rizikové a antisociální chování v adolescenci Rizikové a antisociální chování v adolescenci
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.