

Elektronická kniha:
První kroky v podnikání
Autor:
Martina Václavíková
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
celkové hodnocení |
3 hodnocení + 1 recenze | |
|
Nakladatelství: | » BIZBOOKS |
Dostupné formáty ke stažení: | EPUB, MOBI, PDF |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Počet stran: | 112 |
Rozměr: | 21 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Spolupracovali: | ilustrace Miroslav Kubánek |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | Brno, BizBooks, 2012 |
ISBN: | 978-80-265-0013-1 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou prodejnu, jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty, jak se odlišit od konkurence a mnoho dalších užitečných informací, které vám pomohou smysluplně řídit vaše kroky.
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:
* jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,
* jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,
* jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,
* a jak je využít ve svůj prospěch,
* jak se odlišit od konkurence,
* a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.
Martina Václavíková, MBA
Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.
(jak si Maruška otevřela obchod s jahodami)
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Podnikání
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Úspěch v podnikání
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Ekonomie, obchod, finance
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Maloobchod
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Obchodní úspěch
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketing
Naučná literatura > Třídění dle formy > Studie > Případové studie
Katalog vybraných autorů > V > Václavíková – Martina Václavíková
Katalog nakladatelství > B > BIZBOOKS
Maruščin příběh v knize První kroky v podnikání | Jdipracovat.cz | 2013-02-19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pokud jde o podnikání, vždy nejtěžším krokem je právě ten první – rozhodnout se do toho jít a předem si připravit zázemí pro to, aby budoucí podnik nezanikl dříve, než se vůbec stačil rozjet. Kniha První kroky v podnikání je tedy věnována těm, „kteří se nebojí a chtějí začít žít svůj život a práci po svém.“
Maruška, hlavní postava této knížky je chytrá, odvážná a má nepřekonatelnou potřebu změnit svůj život, především práci. Je čerstvě propuštěna, žije sama se svým kocourem, pravidelně navštěvuje úřad práce, žije na podpoře a přemýšlí, jakou cestou se vydat. Jeden den ji však změní celý život. Při cestě z „pracáku“ prochází kolem výloh a přemýšlí, jak mnoho obchodů je kolem a všichni se tím nějak uživí. Proč by si i ona nemohla otevřít svůj vysněný obchod s jahodami a stát se svým vlastním pánem? Vzhledem k tomu, že se autorka věnuje především problematice malých a středních firem, i knížka je především určena těm, kterým nechybí entuziasmus a chuť pustit se do něčeho nového. „Začala jsem si všímat i trendů tzv. StartUpů a různých projektů pro začínající podnikatele a podnikatelky. A pro tuto skupinu na našem trhu rozhodně moc publikací není. A to byl začátek všeho - napsat knížku, která bude poučná, stručná, výstižná a zároveň zábavná, aby přitáhla pozornost právě takových lidí, kteří nejsou klasickými manažery ani studenty a potřebují podnikat a vydělávat peníze.“ dodává autorka. Celá recenze je na http://www.jdipracovat.cz/tipy/63-kniha/804-tip-na-knihu-prvni-kroky-v-podnikani WWW.JDIPRACOVAT.CZ - Průvodce bludištěm trhu práce - recenze na personální literaturu. |
|||