načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: První kroky v podnikání – Martina Václavíková

První kroky v podnikání

Elektronická kniha: První kroky v podnikání
Autor: Martina Václavíková

Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  99
+
-
3,3
bo za nákup

hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5%hodnoceni - 81.5% 90%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » BIZBOOKS
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Počet stran: 112
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Spolupracovali: ilustrace Miroslav Kubánek
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Brno, BizBooks, 2012
ISBN: 978-80-265-0013-1
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka pro každého, kdo zvažuje rozhodnutí začít podnikat. Problematika prvních kroků v podnikání je podána zábavnou formou příběhu. Ve smyšleném příběhu poskládaném ze skutečných životů a zkušeností se dozvíte, jak založit úspěšnou prodejnu, jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty, jak se odlišit od konkurence a mnoho dalších užitečných informací, které vám pomohou smysluplně řídit vaše kroky.

Popis nakladatele

První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:

* jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,
* jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,
* jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,
* a jak je využít ve svůj prospěch,
* jak se odlišit od konkurence,
* a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.


Martina Václavíková, MBA
Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.
(jak si Maruška otevřela obchod s jahodami)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Martina Václavíková - další tituly autora:
Líheň podnikatelských nápadů -- První kroky v podnikání Líheň podnikatelských nápadů
 (e-book)
Líheň podnikatelských nápadů Líheň podnikatelských nápadů
 
K elektronické knize "První kroky v podnikání" doporučujeme také:
 (e-book)
Líheň podnikatelských nápadů Líheň podnikatelských nápadů
 (e-book)
Jak získávat přátele a působit na lidi Jak získávat přátele a působit na lidi
 
Recenze a komentáře k titulu



Maruščin příběh v knize První kroky v podnikání 2013-02-19 hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%hodnoceni - 80%
Pokud jde o podnikání, vždy nejtěžším krokem je právě ten první – rozhodnout se do toho jít a předem si připravit zázemí pro to, aby budoucí podnik nezanikl dříve, než se vůbec stačil rozjet. Kniha První kroky v podnikání je tedy věnována těm, „kteří se nebojí a chtějí začít žít svůj život a práci po svém.“
Maruška, hlavní postava této knížky je chytrá, odvážná a má nepřekonatelnou potřebu změnit svůj život, především práci. Je čerstvě propuštěna, žije sama se svým kocourem, pravidelně navštěvuje úřad práce, žije na podpoře a přemýšlí, jakou cestou se vydat. Jeden den ji však změní celý život. Při cestě z „pracáku“ prochází kolem výloh a přemýšlí, jak mnoho obchodů je kolem a všichni se tím nějak uživí. Proč by si i ona nemohla otevřít svůj vysněný obchod s jahodami a stát se svým vlastním pánem?
Vzhledem k tomu, že se autorka věnuje především problematice malých a středních firem, i knížka je především určena těm, kterým nechybí entuziasmus a chuť pustit se do něčeho nového. „Začala jsem si všímat i trendů tzv. StartUpů a různých projektů pro začínající podnikatele a podnikatelky. A pro tuto skupinu na našem trhu rozhodně moc publikací není. A to byl začátek všeho - napsat knížku, která bude poučná, stručná, výstižná a zároveň zábavná, aby přitáhla pozornost právě takových lidí, kteří nejsou klasickými manažery ani studenty a potřebují podnikat a vydělávat peníze.“ dodává autorka.
Celá recenze je na http://www.jdipracovat.cz/tipy/63-kniha/804-tip-na-knihu-prvni-kroky-v-podnikani
WWW.JDIPRACOVAT.CZ - Průvodce bludištěm trhu práce - recenze na personální literaturu.
 


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.