načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Průvodce náročnými pracovními vztahy – Scott; Graham Gini

Průvodce náročnými pracovními vztahy
-15%
sleva

Kniha: Průvodce náročnými pracovními vztahy
Autor: Scott; Graham Gini

Interaktivní nabídka strategií a technik pro jednání s různými typy obtížných pracovníků a řešení konfliktů na pracovišti. Vztahy na pracovišti ovlivňují nejen naši pracovní výkonnost a profesní rozvoj, ale rozhodují i tom, jak se cítíme po ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  287 Kč 244
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 192
Rozměr: 20 cm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Survival guide for working with humans
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Klára Vaňková
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2006
ISBN: 80-7367-074-7
EAN: 9788073670740
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Interaktivní nabídka strategií a technik pro jednání s různými typy obtížných pracovníků a řešení konfliktů na pracovišti. Vztahy na pracovišti ovlivňují nejen naši pracovní výkonnost a profesní rozvoj, ale rozhodují i tom, jak se cítíme po celý den. Proto je třeba se naučit zvládat nepříjemné situace, ke kterým při komunikaci a spolupráci s ostatními kolegy a pracovníky dochází. Kniha přináší ukázky konkrétních problémů na pracovištích a rozebírá jejich možná řešení, která vyhodnocuje a na jejich základě pak vytyčuje hlavní zásady, kterých je třeba se držet. Většinou při řešení konfliktů existuje mnoho variant, a ne vždy si vybíráme tu nejlepší. Chybí nám informace o dané situaci, vnucují se chybné domněnky a emoce, jsme omezeni časem. Navíc jednoznačná, obecně platná odpověď na otázku "Co mám dělat?" není! Jsou pouze návrhy a doporučení vhodných technik pro řešení konfliktů na pracovišti, abychom mohli přežít. A tak příručka nabízí místo jasných pravidel a návodů spíše podklady pro zamyšlení se nad problémem, doplněné o závěrečné shrnutí problematiky, a to včetně přehledu technik pro zlepšení vztahů na pracovišti.

Popis nakladatele

Vztahy, které máme na pracovišti, ovlivňují nejen to, jak se cítíme v průběhu pracovního dne, ale také jak jsme schopni zvládat svou práci a rozvíjet se ve své profesi. Kniha Průvodce náročnými pracovními vztahy nabízí interaktivní formou reálné strategie pro jednání s těmi nejobtížnějšími spolupracovníky, ukazuje možné scénáře řešení konfliktů a poskytuje orientaci pro jednání s různými typy osobností. Pokrývá tak témata od otázek, kdy a jak s druhými mluvit, až po podněty, jak zvládat obtížné konfrontace.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Průvodce náročnými pracovními vztahy" doporučujeme také:
Spokojeně v zaměstnání Spokojeně v zaměstnání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Poděkování......................................................................................................................7

Úvod ...............................................................................................................................9

PRVNÍ Č Á ST

A g re s iv n í ty p y lid í - a c o s i s n im i p o č ít.........................................13

1 Když sladká pom sta není ta k sladká ....................................................14

2 Pozor na v a jíč k a.............................................................................................18

3 Nebojujte, hledejte f a k ta...........................................................................22

4 Kdy zm írnit spor sam i a kdy o to raději

požádat někoho jin éh o................................................................................26

5 Když se problém vym kne k o n tro le........................................................30

6 Připravte se na nejhorší ............................................................................34

7 Když je nejlepší nedělat n ic......................................................................41

8 Snažte se všechno pořádně u ja s n it.......................................................46

D R U H Á Č Á ST

P o litic k ý p ř í s t u p ..................................................................................................51

9 V yberte si svou b itv u...................................................................................52

10 Dejte si pozor na důvěrnosti.....................................................................56

11 Když n ep atříte do ro d in y...........................................................................60

12 Jak reagovat na neopodstatněnou chválu?..........................................64

13 Hra na viníka..................................................................................................68

14 Jak na zrádce...................................................................................................74

TŘETÍ Č Á ST

M o r á ln í d il e m a t a.................................................................................................79

15 Nenechte se m oralizovat............................................................................80

16 Když chce někdo m ěnit pravidla..............................................................84

17 Když je ve skupině zrádce..........................................................................88

18 Co když získáte cizí inform ace?................................................................93

19 Po světě chodí spousta podvodníků.......................................................98

5 I


ČTVRTÁ ČÁ ST

Lidé, k te ř í c h tě jí p ř íliš m n o h o ...............................................................103

20 Umí skvéle kom unikovat - nebo ne?...................................................104

21 Nechte odejít příliš náročného zákazníka............................................108

22 Paradox braní a d áv an í.............................................................................111

23 Když to nejde po dobrém , tak to půjde so u d n ě..............................115

24 Zbavování se odpovědnosti......................................................................120

25 Odejděte, dokud je čas...............................................................................125

26 Když se pomoc změní v p a st..................................................................132

PÁTÁ ČÁ ST

Z ís k á v á n í a u d r ž e n í s i p r a c o v n íh o m í s t a .....................................137

27 Jak si poradit s referencem i.....................................................................138

28 Nezacházejte při jednání příliš daleko...............................................142

29 Když se nic n ed aří......................................................................................146

30 Kdy nevykládat všechny karty...............................................................149

31 Všímejte si varovných signálů...............................................................154

32 Nevzdávejte se - zm ěňte se.....................................................................160

33 Řešte jejich problémy, ne vaše................................................................163

34 Co dělat, když šéf je despota...................................................................167

ŠESTÁ ČÁ ST

Celkové souvislosti...........................................................................................173

35 Naučte se p ře ž ít..........................................................................................174

36 Jaký je váš koeficient přežití? - Poznejte sam i s e b e.....................183

0 autorce....................................................................................................................187

m




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.