menu

Kniha: Protest proti globalizaci -- Gender a feministická kritika – Marta Kolářová

Fungujeme! Vážení zákazníci, knihy si u nás můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na našich výdejnách v Brně, Praze a Plzni. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Nařízením vlády jsou z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky, bližší informace naleznete zde
Protest proti globalizaci -- Gender a feministická kritika
-13%

Kniha: Protest proti globalizaci
Autor: Marta Kolářová
Podtitul: Gender a feministická kritika

Kniha pojednává o současném antiglobalizačním hnutí, jeho strategiích, taktikách a formách. Poukazuje na pestrost definic a podob protestů proti globalizaci. Ta bývá spojována s ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  320 Kč 278
+
-
9,3
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Nakladatelství: » Slon
Rok vydání: 2009
Počet stran: 253
Rozměr: 210,0x160,0x10,0 mm
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,331kg
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Datum vydání: 200903
Nakladatelské údaje: Praha, Sociologické nakladatelství (SLON), 2009
ISBN: 978-80-86429-96-0
EAN: 9788086429960
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kniha pojednává o současném antiglobalizačním hnutí, jeho strategiích, taktikách a formách. Poukazuje na pestrost definic a podob protestů proti globalizaci. Ta bývá spojována s neoliberalismem a je zdůrazňován její negativní dopad na nejrůznější oblasti života. Autorka srovnává na základě zpráv, teorií a charakteristik mnoha badatelů pojetí boje proti globalizaci u nás i ve světě (první část knihy). Druhá část knihy se zaměřuje již přímo na globalizaci a protesty proti ní z hlediska genderu a feminismu - genderové důsledky politické, ekonomické a kulturní globalizace, feministickou kritiku globalizace. Třetí část knihy popisuje sociální hnutí z hlediska genderu, kdy pozornost je zaměřená na gender v českém antiglobalizačním hnutí, české ženské a feministické antiglobalizační aktivity. Publikace zkoumá fenomén globalizace a antiglobalizačního hnutí u nás i ve světě. Zvláštní pozornost věnuje protestům proti globalizaci z hlediska genderu a feminismu.

Popis nakladatele

Publikace se zabývá genderovými aspekty globalizace a antiglobalizačního hnutí ve světě a v České republice. Hlavní otázka, kterou si autorka položila, zní: Kde se setkává a míjí antiglobalizační kritika s feministickým pojetím globalizace? Práce představuje feministickou kritiku globalizace a její začlenění v antiglobalizačním diskurzu. Jako průsečík feminismu a antiglobalismu ve světě chápe ženskou organizovanost zdola proti negativním dopadům neoliberálních politik. Kniha pojednává o různých aspektech současného antiglobalizačního hnutí – jeho ideologických rámcích, složení a taktikách. (gender a feministická kritika)

Marta Kolářová - další tituly autora:
Revolta stylem -- Hudební subkultury mládeže v ČR Revolta stylem