načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po r. 1989 – Jana Poláchová Vašťatková; Pawel Rudnicki; kolektiv autorů

Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po r. 1989
-7%
sleva

Kniha: Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po r. 1989
Autor: Jana Poláchová Vašťatková; Pawel Rudnicki; kolektiv autorů

Kniha vznikla jako výstup z projektu řešeného v letech 2013-2014 na Univerzitě Palackého v Olomouci ve spolupráci s polským partnerem, jímž byla Dolnośląska Szkoła Wyższa ve Wroclavi. Záměrem projektu bylo analyzovat proměny českého a ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  172 Kč 160
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 246
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Datum vydání: 06.06.2016
ISBN: 978-80-2444-891-6
EAN: 9788024448916
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha vznikla jako výstup z projektu řešeného v letech 2013-2014 na Univerzitě Palackého v Olomouci ve spolupráci s polským partnerem, jímž byla Dolnośląska Szkoła Wyższa ve Wroclavi. Záměrem projektu bylo analyzovat proměny českého a polského školství zajišťující povinné vzdělávání po roce 1989 se zaměřením na konkrétní regiony (Olomoucký a Moravskoslezský kraj a Dolnoslezské vojvodství). Zkoumány byly zejména funkce školy, s akcentem na kvalifikační, socializačně-integrační, individualizační, kulturační a ekologickou funkci. Smíšený výzkumný design koncipovaný komparativně se opíral o sběr dat s využitím různých metod: analýzy dokumentů, dotazníku a vícepřípadové studie. Specifikem projektu byla role výzkumníků v pozici kulturních cizinců: Čechů v Polsku a Poláků v České republice.

Předmětná hesla
ŠkolstvíČesko – 20.-21. století
Školství – Polsko – 20.-21. století
regionální školství – Česko – 20.-21. století
regionální školy – Polsko – 20.-21. století
Povinná školní docházka
Vzdělávací politikaČesko – 20.-21. století
Vzdělávací politika – Polsko – 20.-21. století
národní kurikulum – Česko – 20.-21. století
národní kurikulum – Polsko – 20.-21. století
Učitelská profese
Komparativní výzkum
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.