načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Programujeme hry v jazyce C# – Petr Roudenský; Mokhtar M Khorshid

Programujeme hry v jazyce C#

Elektronická kniha: Programujeme hry v jazyce C#
Autor: Petr Roudenský; Mokhtar M Khorshid

Zábavný výklad o jazyku C# na konkrétních příkladech devíti her v něm naprogramovaných. Publikace naučí, jak zpracovat vstupy pro hráče, navrhnout logiku a hlavní smyčku hry, počítat hráčovo skóre apod. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  189
+
-
6,3
bo za nákup

hodnoceni - 82.2%hodnoceni - 82.2%hodnoceni - 82.2%hodnoceni - 82.2%hodnoceni - 82.2% 94%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 1 recenze

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 248
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Programování. Software
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2011
ISBN: 978-80-251-3355-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Zábavný výklad o jazyku C# na konkrétních příkladech devíti her v něm naprogramovaných. Publikace naučí, jak zpracovat vstupy pro hráče, navrhnout logiku a hlavní smyčku hry, počítat hráčovo skóre apod.

Popis nakladatele

Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky.

Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek.

Publikace vás mimo jiné naučí, jak:
* Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče
* Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry
* Průběžně počítat hráčovo skóre
* Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování
* Zobrazovat a pracovat s herní mapou
* Pohybovat s herní postavou v prostředí hry


O autorech:
Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací.

Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Petr Roudenský; Mokhtar M Khorshid - další tituly autora:
Kvalita software Kvalita software
Kvalita softwaru Teorie a praxe Kvalita softwaru Teorie a praxe
 
K elektronické knize "Programujeme hry v jazyce C#" doporučujeme také:
 (e-book)
Jak získávat přátele a působit na lidi Jak získávat přátele a působit na lidi
 (e-book)
C++ bez předchozích znalostí C++ bez předchozích znalostí
 
Recenze a komentáře k titulu



Výborná kniha (od stredne pokročilého) 2020-05-09 hodnoceni - 100%hodnoceni - 100%hodnoceni - 100%hodnoceni - 100%hodnoceni - 100%
Ako profesionálny programátor (začiatky boli ešte na 8-bit ATARI) a profesionálny učiteľ môžem odporučiť. Kniha je veľmi dobre písaná, skutočne sa dobre číta (patrí medzi moje najobľúbenejšie). Avšak aspoň nejaké vstupné skúsenosti z programovania alebo algoritmizácie sa hodia a túto knihu ako ďalší, ale vrele odporúčaný krok :) Úplným začiatočníkom by som odporúčal predtým najprv začať trebárs knihou "C# bez předchozích znalostí (Pavel Bory)" a následne vychutnať túto. Až potom človek pochopí, že kniha má hlboký význam. Vzhľadom na príjemný rozsah 250 strán sa nedá všetko vysvetliť podrobne, ale smeruje čitateľa ku kľúčovým slovám resp. témam, na ktoré sa má zamerať a ktoré si môže vyhľadať a doštudovať (zoznamy, udalosti, návrh údajových štruktúr). Nečakajte zase, že po 250 stranách sa stanete profesionálnym programátorom hier. Také niečo chce desiatky tisíc hodín práce a preštudovať desaťtisíce strán. Samozrejme každý čitateľ má iné vstupné znalosti a iné schopnosti, preto pre talentovaného človeka postačí už aj ako úplný začiatok. Odporúčam dôsledne podľa knihy vytvárať vzorové programy a skutočne sa zamýšľať vetu po vete a môžete sa veľa naučiť! Je údiv, aký rozsah dokázal autor pokryť 250 stranami a ako nevtieravo! Je umenie napísať krátku knihu, nie rozsiahlu. Vážim si ho jednak ako odborníka a jednak aj ako školiteľa!
 


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.